Wat luister je nu?

Alakazam

Bewuste gebruiker
Geweldig hè! :hearteyes:

Ja, luister alleen maar Buckethead de laatste dagen... Deze gast is echt niet-normaal getalenteerd... En heb nog zoveel van hem te ontdekken!
Inderdaad, niet normaal, Tipper is uniek :hearteyes:

Heb een vriend die veel naar Buckethead luistert, maar ik dacht ook altijd dat het een beetje een grap was. Hij zette het een paar weken geleden op en het is inderdaad echt goed! Sindsdien ben ik er ook meer naar gaan luisteren.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Zitten prachtige werkjes bij.

Ja echt wel! :hearteyes:

Ben in een paar dagen fan geworden!

Hij is ook op haast het volledige Chinese Democracy album te horen. Ben een grote Slash fan, maar had GNR wel eens willen zien met Buckethead.

Was ook van jongs af aan grote Slash en GNR fan. Maar dan het oude GNR van Appetite en UYI. Buckethead speelde goed in GNR maar ik vind hem te goed en eigenzinnig voor die band. Ik vind Slash ook nog steeds een hele goede gitarist, maar Buckethead is imo 'in a league of his own'.

Lemmy

Badass junkie
Ja echt wel! :hearteyes:

Ben in een paar dagen fan geworden!

Was ook van jongs af aan grote Slash en GNR fan. Maar dan het oude GNR van Appetite en UYI. Buckethead speelde goed in GNR maar ik vind hem te goed en eigenzinnig voor die band. Ik vind Slash ook nog steeds een hele goede gitarist, maar Buckethead is imo 'in a league of his own'.

Ik denk wel dat het nieuwe album dik in orde zal zijn.

Maar eerst krijgen we nog eentje van Slash ft Myles Kennedy. Nog steeds een van de beste optredens die ik ooit zag.

Deze site ken je ook al: http://www.slashparadise.com/index.php

Bovenaan