Prachtig.. Hele album en de film ook trouwens. Fantastich.
Heb dit nummer op de crematie van mn vader gedraaid <3
Naast een prachtige track ook één van de mooiste films allertijden! 💕Deze vind ik ook super mooi...
😍😍😍Deze is ook zo... Episch!
Er was ooit in m'n sportklas (bodycombat) een uptempo remix van deze soundtrack. Daar moest je toen razendsnel, op de beat, mma achtige technieken uitvoeren.
Klinkt super vet.. 😄Er was ooit in m'n sportklas (bodycombat) een uptempo remix van deze soundtrack. Daar moest je toen razendsnel, op de beat, mma achtige technieken uitvoeren.
Dat waren tijden... Mijn god! 🥰
Bodycombat is sowieso een aanrader. Als je het nog kan qua conditie, kun je daar heerlijk je frustraties in kwijt.Klinkt super vet.. 😄
Jaaa lijkt me heel vet om te doen... 😍Bodycombat is sowieso een aanrader. Als je het nog kan qua conditie, kun je daar heerlijk je frustraties in kwijt.
Zoek maar eens op. En in zo'n grote stad als jij woont, is er vast wel een sportschool te vinden die dat aanbiedt.
Is het ook. Maar op beginnersniveau valt het dan mee als beginner. De trainer komt je tijdens de les zelf wel eens "meeknokken" als je het nog niet onder de knie hebt. Maar je mag op je eigen tempo meedoen, dus is dat ook mooi meegenomen.Jaaa lijkt me heel vet om te doen... 😍
Lijkt me wel inderdaad super intensief.. 👌😅