Eerste nummer wat ik van heb gehoord. Ik dacht wtf is dit nou. Maar ze zijn verrassend goed!
Super unplugged ook aaron lewis.
Heel mooi gezongen zo! 😍😍😍👌🏻Super unplugged ook aaron lewis.
Valiuuuuuum !
Vond ik ook mooi inderdaad. "What it's like" was een favoriet. Maar verder dan "White trash beautiful" was ik nooit gekomen. Zal 's luisteren.@MetalGuy was je fan van house of pian en Everlast vroeger ? Die heeft nu een prachtig acoustisch playlist op yt staan.
Sick voice imo..
What its like is idd een topper , vind zen nieuwe muziek ook wel goed eigenlijkVond ik ook mooi inderdaad. "What it's like" was een favoriet. Maar verder dan "White trash beautiful" was ik nooit gekomen. Zal 's luisteren.
Super ! 😅 beter dan het origineel 😂.
Net Hatebreed! 😎🤘🏻🤘🏻🤘🏻Super ! 😅 beter dan het origineel 😂.
hardcore fan ?
Prachtig !And now.... For something completely different:
Opera: Hard, hysterisch en dramatisch. En de sopraan gaat meestal dood aan het einde.Prachtig !
Wat is het precies?
Oh bijzonder zeg! Ik vroeg me al af wat voor zangstem dat nou was!Opera: Hard, hysterisch en dramatisch. En de sopraan gaat meestal dood aan het einde.
Dit is de aria "Lascia ch'io pianga" uit 'Rinaldo' van Händel.
In deze uitvoerig is digitaal, voor een film, de stem van een sopraan (vrouw) vermengd met een counter-tenor (man), om het stemgeluid van een castraat-zanger te recreëren. Sinds een eeuw of 2, mag je namelijk jongetjes niet meer van hun balletjes (voor ze in de pubertijd komen) ontdoen om de kracht van een mannenstem te krijgen en toch de hoogte te houden.
(Bonus-punten voor degene die raadt welke bekende Nederlandse acteur Händel zelf speelde in de film...)![]()
Als je wijs kunt houden en zuiver zingt, kan ik wel 's heel hard knijpen... Misschien werkt dat ook...?Oh bijzonder zeg! Ik vroeg me al af wat voor zangstem dat nou was!
Toevallig had ik deze week een stemtest bij logopedie en ik ga ook leren zingen ! Ik heb een groot bereik dus om hoog te zingen hoef je niet te knijpen ! 😁 ( mag wel hoor🙃)Als je wijs kunt houden en zuiver zingt, kan ik wel 's heel hard knijpen... Misschien werkt dat ook...?![]()
We zijn benieuwd! 😃Toevallig had ik deze week een stemtest bij logopedie en ik ga ook leren zingen ! Ik heb een groot bereik dus om hoog te zingen hoef je niet te knijpen ! 😁 ( mag wel hoor🙃)
What she's saying...:Toevallig had ik deze week een stemtest bij logopedie en ik ga ook leren zingen ! Ik heb een groot bereik dus om hoog te zingen hoef je niet te knijpen ! 😁 ( mag wel hoor🙃)
Moedig 'm nou niet aan....We zijn benieuwd! 😃
Wil je wel hé? 😂😜Moedig 'm nou niet aan....![]()