Ape
Badass junkie
Men at wok?
Men at wok?
Cherry was de shit ! Nix beat cherry imo kwa dancingsWas wel 1 van de betere clubs in België toch? Ook zo'n vaste family? Hoe zijn die ten onder gegaan?
Man ik mis die tijd soms.
Ja man! Ik snap dat je de connectie legt! Ik absorbeer die vibe gelijk! volgens mij ook echt dezelfde periode rond '92?Cherry was de shit ! Nix beat cherry imo kwa dancings
Hier stond ik ergens tussen
Heb je playlist al uit 😅🤣 1 voor 1 super classic’s ! Mijn favo track van die perfiditeit blijft Alice d in wonderland Met time problem , legendarischJa man! Ik snap dat je de connectie legt! Ik absorbeer die vibe gelijk! volgens mij ook echt dezelfde periode rond '92?
Je gaat een hoop bekende tracks terughoren op die playlist! Ik ben er al jaren mee bezig lol onder andere dit.
The best trips r down memory lane! ik zit er middenin nu haha
Ik dacht dat ik deze miste in je lijst 😜Ja man! Ik snap dat je de connectie legt! Ik absorbeer die vibe gelijk! volgens mij ook echt dezelfde periode rond '92?
Je gaat een hoop bekende tracks terughoren op die playlist! Ik ben er al jaren mee bezig lol onder andere dit.
The best trips r down memory lane! ik zit er middenin nu haha
ja die heb ik zeker!Ik dacht dat ik deze miste in je lijst 😜
Heb over de 100de sets van cherry , illusion , club-x , carrat , balmoral etc.ja die heb ik zeker!de playlist richt zich echt op Palace icons dus vandaar dat deze daar niet bij staat. Maar in m'n earlyHC library zeker te weten!
Blijft een golden age van house.. ondanks de beperkte variatie in met name drumcomputers zijn er ZO veel ontzettend goede tracks gemaakt in die periode! Veel evergreens, je kunt ze letterlijk nog steeds draaien in de juiste omgeving!
Ja fantastische track! U heeft smaak, dat is duidelijk.Heb je playlist al uit 😅🤣 1 voor 1 super classic’s ! Mijn favo track van die perfiditeit blijft Alice d in wonderland Met time problem , legendarisch
Men vrouw kent Yves deruyter 🙈Ja fantastische track! U heeft smaak, dat is duidelijk.
Ik kan onmogelijk een favo kiezen met zulke sterke individuele tracks met een eigen unieke footprint als bijvoorbeeld Fluxland, plastic dreams, JonnyL-HurtYouso (wat een spacetrack!), compnded, NRG I Need your loving, he chilled out remix van phenomania,illuminatae om een paar te noemen.. Je had zoveel op zich zelf staande 'eigen' ijzersterke platen destijd..
Ik bedoel compnded.. die changes.. hoe verzin je dat!
het hardere werk.. looped, uniek.. ik bedoel.. The Universe , zoveel goeds en unieks.
Omdat ik m gewoon ff wil linken doe ik Woops qua hardere plaat, al kon het net zo goed NIghtmare,FuckyouUp.UAreASucker of 1 van de anderen zijn.
dus: even verplicht stampen omdat deze plaat dat ALTIJD afdwingt:
Oh tof! Is leuk wereldje hoor.. Ik heb er zelf ook regelmatig mogen rondlopen toen ik zelf ook draaide (voornamelijk thuisfeestjes hoor... maarMen vrouw kent Yves deruyter 🙈
3jaar nog mee geweest met hem toen hij moest draaien in kozzmozz in Gent , was echt epic.
Die man werkt gewoon als pakjescourier en draaid nog tijdens de weekends.
Zonde dat die namen van vroeger nog bij moeten klussen om rond te komen terwijl die van nu slapend rijk worden…
Lekker oldschool allemaal!Blijft ook goed.
Sick nummer
Deze hele hip hop tijd was echt het beste.Blijft ook goed.
Goed idee! Ben zelf niet zo bekend in dit soort muziek, maar wat ik voorbij zag komen vind ik wel goed klinken!Het zullen hoogstwaarschijnlijk ook them drugs talking zijn, maar laten we es een private '92 feestje bouwen zeg ik !
Kan ik me voorstellen! kleine feestjes zijn leuk als je de mensen bij elkaar krijgt.. wat voor muziek/muziekstijl zou jij het liefst horen als je naar een feest zou gaan en mocht kiezen?Goed idee! Ben zelf niet zo bekend in dit soort muziek, maar wat ik voorbij zag komen vind ik wel goed klinken!
Hier in België zijn nog veel retro house techno en acid feestjes hoor ! Vooral GentKan ik me voorstellen! kleine feestjes zijn leuk als je de mensen bij elkaar krijgt.. wat voor muziek/muziekstijl zou jij het liefst horen als je naar een feest zou gaan en mocht kiezen?
Ik vind eigenlijk heel veel wel leuk, brede muzieksmaak. Voor een feestje vind ik denk ik techno en psytech wel leuk. En waar jullie het over hadden vind ik ook goed klinken.Kan ik me voorstellen! kleine feestjes zijn leuk als je de mensen bij elkaar krijgt.. wat voor muziek/muziekstijl zou jij het liefst horen als je naar een feest zou gaan en mocht kiezen?