1 van me favoriete psytrance mix.
Klinkt echt lekker ja, zelfs nuchter klinkt het al geweldig 🤩 net of ik zweef soms man! Dan komt ineens uit het niet die bass en denk ik echt: wtf 😮1 van me favoriete psytrance mix.
Nuchter heb ik dat ook veel. Met liquid dnb, trance enzovoort...Klinkt echt lekker ja, zelfs nuchter klinkt het al geweldig 🤩 net of ik zweef soms man! Dan komt ineens uit het niet die bass en denk ik echt: wtf 😮
Liquid dnb, wat is dat dan?Nuchter heb ik dat ook veel. Met liquid dnb, trance enzovoort...
Maar onder invloed en nuchter brengt het je naar hogere sferen🚀😍
Klinkt ook wel goed opzich, weet niet of ik er vaker naar zou luisteren..Liquid drum and bass:
Ik ging vroeger altijd naar jump up dnb feesten. Jump up is nog een ander sub-genre van dnb. Dan zo ook liquid dnb beginnen luisteren.Klinkt ook wel goed opzich, weet niet of ik er vaker naar zou luisteren..
Ja heb spotify , zou niet meer zonder kunnen 😅 ben nogal verslavingsgevoelig 😂
Thx g !
Je hebt dit bijna een maand geleden gepost, maar ik moet gewoon even iets schreeuwen: DIT IS EEN GEWELDIG NUMMER MAN!😍Een geweldige avond gaat me tegemoet en we beginnen met:
🥰🥰🥰
Klinkt goed, even snel stukje geluisterdmocht je 'tijd hebben' en houd je van psychedelische rock, leg dan deze video op je tong😊