Wat luister je nu?

Maximusso

Belezen gebruiker
😉

Voor mij zijn er geen 3-MMC nummers meer zoals je weet. Maar van die heerlijke opzwepende rocknummers zijn hemels, onder of zonder invloed. 😍😍😍😍
Bij een kleine dosering vind ik muziek wel mooier. Echter slaat dat vaak om in chaos, waarbij ik continue naar het volgende nummer druk na 10 seconden.

MetalGuy

Badass junkie
Bij een kleine dosering vind ik muziek wel mooier. Echter slaat dat vaak om in chaos, waarbij ik continue naar het volgende nummer druk na 10 seconden.
Echt zo ja? Kan me dat niet voorstellen. Onder invloed kan ik inderdaad ook muziek nóg beter waarderen dan ik al doe. En dan moet ik een stuk ook uitluisteren.

Maximusso

Belezen gebruiker
Echt zo ja? Kan me dat niet voorstellen. Onder invloed kan ik inderdaad ook muziek nóg beter waarderen dan ik al doe. En dan moet ik een stuk ook uitluisteren.
Ja, ook heel irritant eigenlijk :). Maar ik zet Spotify dan op shuffle en ik best een gevarieerd smaak. Alleen op sommige momenten heb je net dat ene genre nodig om los te gaan. Dan weer naar de volgende doorklikken of die misschien geschikt is.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nieuwe gitaarheld Paco de Lucia:

Deze man is zooo goed... In een genre wat me voorheen 0,0 deed...

Nu wil ik naast een western akoestische ook een klassieke/spaanse akoestische gitaar... En flamenco leren...

Bovenaan