Gta san andreas! 🤩
Nog 1 als rip song🥲.
Weet ik , daarom de stad face 🥲.Ik bedoelde natuurlijk rest in peace mac!
Geen slecht woord over die knul!
Weet ik , daarom de stad face 🥲.
Kon nog grote dingen bereiken.
Zo zijn Mac miller en lil peep allebij dood gegaan, en volgensmij zat er niet eens xanax in het bevatte volgensmij alleen fentanyl daarom noemen ze het fake pills gekke Amerikanen....Fucking laced xanax man 😔
Wie verzint zoiets????
Nog 1 als rip song🥲.
Zo zijn Mac miller en lil peep allebij dood gegaan, en volgensmij zat er niet eens xanax in het bevatte volgensmij alleen fentanyl daarom noemen ze het fake pills gekke Amerikanen....
Rip the legends that died young ❤
Zeker mee eens man!Ja het gebeurd erg veel in dat grafland.
Fentanyl laced coke heroïne xanax noem maar op!
Wie dat doet mag wat mij betreft op de ouderwetse sharia manier opgehangen worden, midden op het stadsplein!
Zeker mee eens man!
Als je hier versneden zooi koopt weet je dat het product minder is en je tering zooi meesnuift zoals cafeïne en paracetamol
Maar als je product daar versneden is stoppen ze dr gewoon een stofje in wat 50x sterker is dan heroine wat gewoon een dodelijke manier van versnijden is
En ook nog eens complete bullshit want de meeste mensen overleven het niet eens dus die gaan dan niet denken zo die shit is goed ik ga daar blijven kopen!
Plus dat het ook niet meer word bij versnijden omdat fentanyl zo potent in mg is dus wat bereiken ze er nou mee😯
Klopt ik heb dat ook in een documentaire gezien op netflix slaat echt nergens op.Weet je wat zo vaag is daar,
Als er iemand sterft aan een OD van een bepaalde dealer willen ze allemaal die zooi van die dealer.
OD is good stuff, reverse psychology at it's finest 😭
Gezien op Werchter.... gruwelijk geniaal.
Nu net voor het eerst gehoord deze.Gezien op Werchter.... gruwelijk geniaal.
Ik voel nog de vibes
Gezien op Werchter.... gruwelijk geniaal.
Ik voel nog de vibes
Yes finally, leden die Rodrigo en Gabriela kennen of zelfs live hebben gezien. Ik duw het bijna al weken @Mindless zijn strot door en eindelijk is het gelukt!
Eindelijk niet meer dit:Yes finally, leden die Rodrigo en Gabriela kennen of zelfs live hebben gezien. Ik duw het bijna al weken @Mindless zijn strot door en eindelijk is het gelukt!
Ik word altijd super enthousiast van hun ,vooral paco de lucia. Maar probeer altijd rustig te blijven, want anderen snappen geen zak van mijn liefde ervoor