Wat luister je nu?

inner_search

Badass junkie
@inner_search Ken je dit nummer? Dit is 1 van de nummers hoe dr dre hem ontdekte nog voor ze eerste album toen was die al een goeie story teller en heel lyricaal

Ik ken ook zowat alle nummers van em , wist niet dat dre met deze singel onder de vleugel heeft genomen..

ik like vooral idd als hij gewoon vertellend rapt of gewoon praat.
Ik ben niet zo een thug life poser fan maar deze cypher van 50 kan ik zeker waarderen ook.

And i love dmx (rip) (maar niet zijn commerciële nummers).
Zo klonk 50 voor zen bek opgeschoten werd 🤣

inner_search

Badass junkie
is voorral zijn lyrics waardoor ik hem goed vind hoor, hou verder niet echt van de meeste neger muziek ( no racist:blush:)
Ik houd vooral niet van mumblerap (dit is kantje boordje) en vind een trap beat vreselijk.
Geef mij dan maar die nieuwe opkomde rapper ! Zware og flows.

Ken je blind fury?

alleen em heeft het recht te spitten op trap beats 😂🤷🏻‍♂️
ik zeg ik gewoon neger tegen de negers op het werk hoor , maken er absoluut geen probleem van omdat ze weten dat ik geen racist ben en me dat woord gewoon in de mond gelegd is..
Neger mag je niet zeggen , zwarte mag je niet zeggen , allochtoon mag je niet zeggen , buitenlander ook al niet.
Dus ik flop er gewoon het eerste uit wat ik me opkomt (meestal is het de naam) en 1 collega werk ik 13 jaar met samen en ken zen naam nog niet .we noemen elkaar zwarte vriend en witte vriend. 😂

Paranoize.

Badass junkie
Ik houd vooral niet van mumblerap (dit is kantje boordje) en vind een trap beat vreselijk.
Geef mij dan maar die nieuwe opkomde rapper ! Zware og flows.

Ken je blind fury?

alleen em heeft het recht te spitten op trap beats 😂🤷🏻‍♂️
ik zeg ik gewoon neger tegen de negers op het werk hoor , maken er absoluut geen probleem van omdat ze weten dat ik geen racist ben en me dat woord gewoon in de mond gelegd is..
Neger mag je niet zeggen , zwarte mag je niet zeggen , allochtoon mag je niet zeggen , buitenlander ook al niet.
Dus ik flop er gewoon het eerste uit wat ik me opkomt (meestal is het de naam) en 1 collega werk ik 13 jaar met samen en ken zen naam nog niet .we noemen elkaar zwarte vriend en witte vriend. 😂
Dat vind ik ook goed man voorral die oldschool stalen!

Ik snap wat je bedoeld maar hij is niet een mumble rapper hij is echt een lyricist, zelfs eminem gaf toe dat ie echt getalenteerd was en het niveau wat hij al bezat op die leeftijd (19 toendestijds), was so off the charts (ems woorden)
Wat vind je van dit nummer van hem?
Gaat over drugsverslaving waar die ook aan is dood gegaan

• Like
Waarderingen: L-6

mikoz

Bewuste gebruiker

Wat een prachtig instrument, de Arabische oud! (of oed) Interessant (imo) dat de Europese middeleeuwse luit voortkomt uit de oud, toen deze door de Moren mee werd genomen toen zij in de achtste eeuw Spanje binnenvielen. En dat de luit weer de voorouder is van de klassieke akoestische gitaar.
Interessant! En wat een prachtige klank. 😍

inner_search

Badass junkie
Dat vind ik ook goed man voorral die oldschool stalen!

Ik snap wat je bedoeld maar hij is niet een mumble rapper hij is echt een lyricist, zelfs eminem gaf toe dat ie echt getalenteerd was en het niveau wat hij al bezat op die leeftijd (19 toendestijds), was so off the charts (ems woorden)
Wat vind je van dit nummer van hem?
Gaat over drugsverslaving waar die ook aan is dood gegaan
Dit is puur mumble man 😅person word purse etc. En dan die overwerkte autotune.
Not my cup of tea.
Geef me dan maar een hospin of een nf of royner
Lekker lyrics de eerste van royner

nf heeft zelf mentale problemen en schrijft als em gewoon over zen leven (ook een christen en vloekt nooit in zen raps.

inner_search

Badass junkie
Sick talent..
Vind je dit geen talent , probeer maar eens te screamen of grunten… (niet proberen je stem is na 2 keer proberen naar de klote..)

Bovenaan