mikoz
Bewuste gebruiker
Deze verdient een hartje op spotify
Edit: oh eigenlijk is alleen het refrein leuk 🧐
Laatst bewerkt:
Deze verdient een hartje op spotify
Haha dit nummer met die clip erbij zo verschrikkelijk dramatisch, heerlijk
Is dat zo? Kan me de clip zo niet meer voor me halen 🙈Haha dit nummer met die clip erbij zo verschrikkelijk dramatisch, heerlijk
Vind het zo'n heerlijk nummer, heb geen drugs nodig om me goed te voelen op dit nummer!Deze verdient een hartje op spotify
Edit: oh eigenlijk is alleen het refrein leuk 🧐
Als je het ziet vermoed ik dat je het vrijwel direct herkent 😂Is dat zo? Kan me de clip zo niet meer voor me halen 🙈
Kippenvel!In de stemming voor klassiek en symfonie
Oh Ja zeker 😍Kippenvel!
Wow eindelijk iemand hier die ook naar Lil Peep luistert haha.
Ik hou niet van al die nieuwe rappers hoor maar lil peep en juice wrld wel hun konden echt goed hun emoties uiten in hun muziekWow eindelijk iemand hier die ook naar Lil Peep luistert haha.
Had iedereen hier altijd al homo-erotische neigingen of ben ik besmettelijk?"Ik zal ow met de piele tegen de boks an sloan..."
ExactlyIk hou niet van al die nieuwe rappers hoor maar lil peep en juice wrld wel hun konden echt goed hun emoties uiten in hun muziek
Doet me denken aan de tijd dat nirvana de shit was al kun je het niet helemaal vergelijken
Ironisch hoe een ziel miljoenen zielen kan redden, maar miljoenen zielen niet één ziel konden redden
Ben ik nog niet helemaal over uit, maar m'n oven staat al aan.Had iedereen hier altijd al homo-erotische neigingen of ben ik besmettelijk?
![]()