Wat luister je nu?

ljuv

DF-koningin
Ik ben ook oprecht een beetje sip. Ook buiten het vaccinatie topic een gewaardeerd lid 🥺

Er staat een vacature open. Standplaats op de barricaden, tegen fakenieuws en losse flodders. Het hebben van een mening is toegestaan
Ik herken me wel in het functieprofiel trouwens, zou graag solliciteren maar denk dat het forum eerst wat bezinning en tijd om afscheid te nemen nodig heeft.

Was ook beetje sip😢

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik herken me wel in het functieprofiel trouwens, zou graag solliciteren maar denk dat het forum eerst wat bezinning en tijd om afscheid te nemen nodig heeft.

Was ook beetje sip😢
Absoluut. Niet gevolgd wat er gebeurt is, maar was niet het beste weekeind voor het forum.

Je bent aangenomen denk ik, maar hopelijk houdt men zich nog even rustig

Rivalrie

Badass junkie

Was ook beetje sip😢
Wat zijn je sterke- en minder sterke ontwikkelde competenties?

De Zeemeerman

Badass junkie
This is Not a Love Song - This is Goodbye.

Yo,

Dit is een goed besluit voor mij, en niet open voor debat.

Ik wil met name 'Eik' als moderator danken voor zijn evenwicht en kalmte. Doe hem mijn hartelijke groeten aub.
Ook wens ik de aardige mensen, vooral de vele met echte humor, alle goeds. Jullie zijn tof, twijfel nondedju niet zo aan jezelf!

En aan aantal anderen kunnen figuurlijk 'mijn rug op'.
Meer van mijn woorden zijn jullie niet waard.

Iedereen wens ik toe dat ze ook naar buiten gaan, al dan niet op drugs.

Internet is maar een slap aftreksel van de echte wereld waar ik van geniet.

Alons-y!

QM

Jammer dat je ineens weg was, zal je missen 🙁

TONY YAYO

Experimenterende gebruiker
Ik hoor nu mijn hoofd denken dat ik toch goed met vakantie zit, 2uur van Suriname en wat een verschil met wat ik soms thuis had. 😜☕IMG_20211109_012650.jpg

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
This is Not a Love Song - This is Goodbye.

Yo,

Dit is een goed besluit voor mij, en niet open voor debat.

Ik wil met name 'Eik' als moderator danken voor zijn evenwicht en kalmte. Doe hem mijn hartelijke groeten aub.
Ook wens ik de aardige mensen, vooral de vele met echte humor, alle goeds. Jullie zijn tof, twijfel nondedju niet zo aan jezelf!

En aan aantal anderen kunnen figuurlijk 'mijn rug op'.
Meer van mijn woorden zijn jullie niet waard.

Iedereen wens ik toe dat ze ook naar buiten gaan, al dan niet op drugs.

Internet is maar een slap aftreksel van de echte wereld waar ik van geniet.

Alons-y!

Wat is hier nou weer aan de hand? Ben ik even een weekendje drugs aan het gebruiken... kom ik terug en is Queerman vertrokken? :anguished:
Dat vind ik nu oprecht jammer! Ik weet niet of je dit nog leest Queerman maar zo ja dan hoop ik dat je nog eens terugkomt. Bedankt voor het complimentje in ieder geval. Dat doet me goed....

Eve's drop

Badass junkie
Wat is hier nou weer aan de hand? Ben ik even een weekendje drugs aan het gebruiken... kom ik terug en is Queerman vertrokken? :anguished:
Dat vind ik nu oprecht jammer! Ik weet niet of je dit nog leest Queerman maar zo ja dan hoop ik dat je nog eens terugkomt. Bedankt voor het complimentje in ieder geval. Dat doet me goed....
🙏

I hate to say it whise Oak,

Gebruik alsjeblieft geen drugs meer, want er gebeuren rare dingen dan.

Bovenaan