Wat luister je nu?

MaddMonkey

Badass junkie
Wat leuk! Ik mis dat echt soms, een relatie. Soms zie ik een stel op tv en dan kan ik het gevoel mij al bijna niet eens meer voorstellen hoe dat is omdat het zo lang geleden is..
Wat is lang geleden?

Zelfde hier, maar ik ben er niet actief naar op zoek. Eigenlijk nooit geweest. Eerst door onzekerheid en mijn eigen demonen, maar inmiddels ben ik tevreden met mijzelf en mijn leven. Zou bij mij alleen werken als ik een onafhankelijke dame tegenkom die het ook prima vind om wat afstand te bewaren in een relatie. Merk de laatste jaren ook dat ik weinig energie heb voor daten en al het gedoe dat erbij komt kijken. Gisteren kwam ik nog iemand tegen die ik een paar weken terug weer gezien had na een lange tijd, leuk gesprek en denk ik app even met de vraag of we dat gesprek voort zullen zetten onder het genot van een etentje of kopje koffie. Geen reactie. Gisteren doet ze net alsof er niks aan de hand was.. ja daag, dan heb ik het gewoon druk hoor.

Trippy langkous

Badass junkie
Wat is lang geleden?

Zelfde hier, maar ik ben er niet actief naar op zoek. Eigenlijk nooit geweest. Eerst door onzekerheid en mijn eigen demonen, maar inmiddels ben ik tevreden met mijzelf en mijn leven. Zou bij mij alleen werken als ik een onafhankelijke dame tegenkom die het ook prima vind om wat afstand te bewaren in een relatie. Merk de laatste jaren ook dat ik weinig energie heb voor daten en al het gedoe dat erbij komt kijken. Gisteren kwam ik nog iemand tegen die ik een paar weken terug weer gezien had na een lange tijd, leuk gesprek en denk ik app even met de vraag of we dat gesprek voort zullen zetten onder het genot van een etentje of kopje koffie. Geen reactie. Gisteren doet ze net alsof er niks aan de hand was.. ja daag, dan heb ik het gewoon druk hoor.
Ik denk dat als je het niet meer goed kunt herinneren hoe het was om een relatie te hebben dat het lang genoeg geleden is? En ik weet niet meer precies hoe lang, ik denk een jaar of 5 ondertussen al? En ik ben ook tevreden met mijzelf hoor en heb ook een hekel aan daten gekregen, dat doe ik niet meer. Maar het is nu ook wel weer een keer tijd voor iets nieuws..

En gelukkig ben ik juist iemand die ook graag op zichzelf is *wink wink* 😜 en jammer dat iemand dan ineens niet meer reageerd. En dat ze dan later ineens wel gaan praten vind ik ook zo iritant.

Ik word ook genegeerd door iemand waar ik mee zou afspreken (dit was gewoon vriendschappelijk trouwens). Maar dat is me eigen schuld want ik zou zondag laten weten of het door ging of niet maar ik lag de hele zondag tot maandag te slapen door die klote benzos dus dat was ik helemaal vergeten 🤦‍♀️

MaddMonkey

Badass junkie
Ik denk dat als je het niet meer goed kunt herinneren hoe het was om een relatie te hebben dat het lang genoeg geleden is? En ik weet niet meer precies hoe lang, ik denk een jaar of 5 ondertussen al?
Dat is wel een tijd ja. Ergens wil je wel een relatie, maar ik lees ook beetje terug dat je hoofd daar nu misschien niet helemaal naar staat als je afspraken vergeet? Ook al was dat vriendschappelijk (Let wel dat mannen en vrouwen vaak anders denken over vriendschappelijke relaties :relaxed:)
En gelukkig ben ik juist iemand die ook graag op zichzelf is *wink wink* 😜
:hushed:

Jij weet wel hoe je de temperatuur een graadje kan doen stijgen :flushed:
Maar dat is me eigen schuld want ik zou zondag laten weten of het door ging of niet maar ik lag de hele zondag tot maandag te slapen door die klote benzos dus dat was ik helemaal vergeten 🤦‍♀️
Super kut, maar it is what it is. Ik leerde in mijn sombere depri tijden ook wel vaak wat ik wel echt belangrijk vond om te doen. Kan bij jou ook het geval zijn dat je het onbewust niet zo belangrijk vond

Trippy langkous

Badass junkie
Dat is wel een tijd ja. Ergens wil je wel een relatie, maar ik lees ook beetje terug dat je hoofd daar nu misschien niet helemaal naar staat als je afspraken vergeet? Ook al was dat vriendschappelijk (Let wel dat mannen en vrouwen vaak anders denken over vriendschappelijke relaties :relaxed:)
Mijn hoofd staat er wel naar hoor, ik was gewoon dom iets teveel benzo tenemen 🤦‍♀️
:hushed:

Jij weet wel hoe je de temperatuur een graadje kan doen stijgen :flushed:
Ja? 😜
Super kut, maar it is what it is. Ik leerde in mijn sombere depri tijden ook wel vaak wat ik wel echt belangrijk vond om te doen. Kan bij jou ook het geval zijn dat je het onbewust niet zo belangrijk vond
En ik vind het niet heel belangrijk nee, tenminste niet in dit geval want diegene heeft al een relatie dus dan weet ik dat iets serieus daar sws niet in zit..

Don Draper

Badass junkie

Maandenlang mijn volume niet op Vrijdagavond/Zaterdagavond weeeeeeekend volume gezet dus vandaag dat maar doen! Mijn speakers testen die ik deze zomer heb gekocht!

• Like
Waarderingen: ljuv
L

Lid 147679

Gast

@AlteredState5862
Misschien past dit nu wel er meer bij het moment. Electric swing

@blue eyes iets dat de zuiderbuur wellicht ook waarderen kan?

een klassieker , doet me aan een scene denken in een film , als de helden alle schurken en geboefte afgetuigd hebben

en alles peis en vree is

en dan komen ze in de club , en zwermen wijven komen op ze af, ze erend als de helden die zijn ...

zo'n eind goed al goed liedje dus

L

Lid 147679

Gast
zo 2000 posts mooi rond stopgetal

om af te klokken

de innerlijke autist in me kon niet stoppen op een oneven getal ! welterusten lieve mensen , huil niet in de november regen ! jullie zijn niet alleen !

MaddMonkey

Badass junkie

een klassieker , doet me aan een scene denken in een film , als de helden alle schurken en geboefte afgetuigd hebben

en alles peis en vree is

en dan komen ze in de club , en zwermen wijven komen op ze af, ze erend als de helden die zijn ...

zo'n eind goed al goed liedje dus
Oh Nice, je kent het al?

Bovenaan