ljuv
DF-koningin
Tuurlijk. Je speelt je rol tot in de puntjes. Chapeau.
Tuurlijk. Je speelt je rol tot in de puntjes. Chapeau.
Ja, weer een complimentje.
Verlicht ons, o goede en al wetende Zanza!muziektunnelvisie.
Daar is een ander, meer specifiek, muziek topic over. Neem eens een kijkje. Heerlijk voor het slapen gaan, of om mee op te staan.Verlicht ons, o goede en al wetende Zanza!
Hup jij mag weer naar de harde herrie, wegwezen hier! 😏😜Ja, weer een complimentje.
Verder heb ik hier eigenlijk niets te zoeken, als ik de muziek zo zie. Maar ja, ik ben dan ook een barbaar met muziektunnelvisie.
deze onthou ik voor als ik straks koffie drink ! scherpVerlicht ons, o goede en al wetende Zanza!
Bye byeHup jij mag weer naar de harde herrie, wegwezen hier! 😏😜
Ohja nee - daar ontgaat alles me wel ja... Zal, speciaal voor jou, zo eens luisteren als ik eindelijk aan het studeren ben. Geeft misschien wat pit haha.Daar is een ander, meer specifiek, muziek topic over. Neem eens een kijkje. Heerlijk voor het slapen gaan, of om mee op te staan.
Ah dit had ik niet van je verwacht. Muziek is leven. Geen keuze.Ja, weer een complimentje.
Verder heb ik hier eigenlijk niets te zoeken, als ik de muziek zo zie. Maar ja, ik ben dan ook een barbaar met muziektunnelvisie.
ohjee, pas maar op. voor je het weet zit je 3 uur diep in speedcore.Ohja nee - daar ontgaat alles me wel ja... Zal, speciaal voor jou, zo eens luisteren als ik eindelijk aan het studeren ben. Geeft misschien wat pit haha.
Al die info bij het studeren wordt er dan wel ‘ingestampt’. 😜Ohja nee - daar ontgaat alles me wel ja... Zal, speciaal voor jou, zo eens luisteren als ik eindelijk aan het studeren ben. Geeft misschien wat pit haha.
ohjee, pas maar op. voor je het weet zit je 3 uur diep in speedcore.
Haha ik teken ervoor!Al die info bij het studeren wordt er dan wel ‘ingestampt’. 😜
Daarom!Ah dit had ik niet van je verwacht. Muziek is leven. Geen keuze.
Geen keuze klinkt gelijk weer zo zwaar jongensAh dit had ik niet van je verwacht. Muziek is leven. Geen keuze.
ohjee, pas maar op. voor je het weet zit je 3 uur diep in speedcore.
Daarom!
Heerlijk nummer
Waarom is coke zo fakking duur.