Wat luister je nu?

Paranoize.

Badass junkie
Rest in peace he was a real one :heartsuit:
Ironisch hoe ze hem in 2019 hebben overgehaalt om naar rehab te gaan, en hij daar naartoe zou gaan in de maand dat hij is overleden terwijl die al sinds 2018 nummers maakte waarin hij rapte over hoe de oxycodon ze dood ging worden. Zo zie je maar dat mensen altijd te laat ingrijpen alsof we niet genoeg om elkaar geven.

Don Draper

Badass junkie
Zo zie je maar dat mensen altijd te laat ingrijpen alsof we niet genoeg om elkaar geven.
Dat heb ik dus als ik dit zie:

Allemaal janken wat er met hem is gebeurd (terecht, goeie artiest geweest) maar toendertijd lijkt me dat als een soort verkeersongeluk die je ziet aankomen, niet te stoppen is en vreselijk pijnlijk is om dat te moeten aanzien of net op tijd weg te kijken.

Paranoize.

Badass junkie
Dat heb ik dus als ik dit zie:

Allemaal janken wat er met hem is gebeurd (terecht, goeie artiest geweest) maar toendertijd lijkt me dat als een soort verkeersongeluk die je ziet aankomen, niet te stoppen is en vreselijk pijnlijk is om dat te moeten aanzien of net op tijd weg te kijken.
Wat een vent is dat zeg Jezus man🤣 is de term wappie door hem ontstaan ofzo?🤣
Dat kun je ook wel een legend noemen ja, het bewijs dat er 'hele' speciale mensen op de aarde rondlopen!🤣

Bovenaan