Wat luister je nu?

matthijs

Badass junkie
Ja, ik houd er ook niet echt heel erg van, maar ik heb een ziekelijke drang om andere mensen muziek op te dringen :P

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ik vind Interpol leuk, maar dan vooral hun eerste album, Turn on the Bright Lights.
Starsailor luister ik nooit maar ik heb weleens een show van hen op Werchter gezien. Ik kende de muziek verder helemaal niet maar ik stond echt zo :openmouth: , niet omdat ik geschrokken was maar omdat het me raakte. Ik vond iig dat ie heel goed emotie kon uiten met z'n muziek, erg speciaal. Nu luister ik het nog steeds niet trouwens. Maar 't was wel een memorabel optreden :)

matthijs

Badass junkie
Sweet_Shadow zei:
Ik vind Interpol leuk, maar dan vooral hun eerste album, Turn on the Bright Lights.
Starsailor luister ik nooit maar ik heb weleens een show van hen op Werchter gezien. Ik kende de muziek verder helemaal niet maar ik stond echt zo :openmouth: , niet omdat ik geschrokken was maar omdat het me raakte. Ik vond iig dat ie heel goed emotie kon uiten met z'n muziek, erg speciaal. Nu luister ik het nog steeds niet trouwens. Maar 't was wel een memorabel optreden :)
Hmm, interpol vind ik vaak een beetje saai
en inderdaad starsailor is live wel goed...ik heb ze op pinkpop 2004 gezien en dat was idd erg mooi :hearteyes:
Toen ze een tijdje geleden in Rotterdam of Den Haag (weet het niet zeker) in het voorprogramma van de stones stonedn hoorde je ook vaak dat starsailor wel door mocht spelen omdat hun optreden vele malen beter was dan dat van de stones..

spacekonijn

Badass junkie
gast al staan de stones alleen op t podium een beetje te krijsen en whiskey te zuipen dan zijn ze nog beter dan starsailer :rolleyes:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Infected mushroom lijkt me wel wat. Heb weleens wat korte samples gehoord.

ik luister nu Explosions in the sky
geweeeeldig :hearteyes:

Deranged

Badass junkie
Die is inderdaad zeer goed. The Dead hebben naast een hele hoop rotzooi toch ook wel een paar pareltjes gemaakt.

Bal0n

Badass junkie
De Gezonde Snuiver zei:
Die is inderdaad zeer goed. The Dead hebben naast een hele hoop rotzooi toch ook wel een paar pareltjes gemaakt.

Ik vind het merendeel echt fantastisch van hen, superb :).

Deranged

Badass junkie
Terrapin Station en American Beauty zijn toch wel mijn favoriete albums van hun. Workingman's Dead is ook zeer goed, The dead is een band die ik vooral erg waardeer in de zomer. Weet niet waarom.

Bal0n

Badass junkie
Helemaal leuk detail van the Dead: de vaste groep mensen die met hen mee tourde in Amerika hebben jarenlang de LSD door Amerika verspreid. Genaamd de Dead Family.

De DEA heeft nooit begrepen hoe LSD zo makkelijk werd verspreid door Amerika, totdat ze zagen dat als de Dead ergens optrad, de hele omgeving overvloed was met LSD.

Om volwaardig family member te worden moest je een ritueel ondergaan, genaamd de thumbprint. Omdat zij degene waren die de LSD op de vellen blotters deden, hadden ze beschikking tot pure LSD kristallen. Iemand zou zn duim door pure kristallen halen en in iemand z'n hand drukken.

LSD wordt heel makkelijk door de huid opgenomen, dus reken maar dat je tript. Er van uit gaand dat er ongeveeer 50 mg (?) op een duim zit, krijg je dus (50 mg = 50.000 ug. 50.000/100 = 500) 500 dosissen binnen :wink:.

spacekonijn

Badass junkie
:grin: hehe ja dat vertelde mn pa ook al die was ook een ontzettende dead fan :grin:

heb trouwens de dag na mn paddotrip een tijd lang met mn pa over LSD gepraat en dan vooral over wat je er uit kan halen was echt een tof gesprek :) maar heb t nog steeds niet gedaan , maar t komt

Bal0n

Badass junkie
De Gezonde Snuiver zei:
Terrapin Station en American Beauty zijn toch wel mijn favoriete albums van hun. Workingman's Dead is ook zeer goed, The dead is een band die ik vooral erg waardeer in de zomer. Weet niet waarom.

Het nummer Terrapin Station Part 1 is echt, echt goed :).

Chimera

Bewuste gebruiker
Infected mushroom

hm... klinkt leuk.. zal het ff downen :grin:

Slipknot - Eyeless :angry:

(ben een beetje agressief, en dan is het HEERLIJK)

Chimera

Bewuste gebruiker
Mchammer zei:
haha slipknot geweldig. toch wel respect hoe die lui in zon tempo kunnen rammen :grin:

Ja en ook gewoon live he.. die drummer is zo inmens goed
fuck die gimmick en hoor de emotie en de techniek

:mrgreen:

Mchammer

Belezen gebruiker
jah soms moet je eens verder kijken naar dingen en niet meteen een oordeel ergens over hebben :). het is niet muziek wat ik dagelijks luister maar vind het toch ook wel ergens geweldig zoals ik al zei :)

Chimera

Bewuste gebruiker
ff de text van Non entity

The sky is not the same shade of blue
Every single thing I believe isn’t true
Missing in the maze of monochrome
How did I get here, how can I go home

The echoes in my eyes, of all they used to see
Burning down the world, the ashes and debris
And all that’s left of me, non-entity…

Try to stand the line, try to obey
The ghost of what I was keep getting in the way