Stond ooit nog op mijn lijstje, maar mijn lijstje is nu leeg.
Eyyy, je hebt het wel over bone thugs n harmony he 😤Blehhhh fucking bloed hekel aan rap muziek die over blowen gaat zo clisheeeeee..
Yo kom gaan we blowen en hiphop luisteren nee ga lekker dood
al hoewel devin the dudelino vind ik wel sick:
Niks tegen hun gewoon hiphop over blowen vinnik clishe.Eyyy, je hebt het wel over bone thugs n harmony he 😤
Hahaha oh heel sick! Ja hoor z'n telefoonnummer mag ook😊Ik ken de bassist van deze band persoonlijk, wil je een handtekening?
Ik dacht natuurlijk dat je ging zeggen dat de coronaregels waren versoepeld en we eindelijk konden gaanIk ken de bassist van deze band persoonlijk, wil je een handtekening?
Hahahahaha thanks Prox. Ik was te druk met heel andere zaken om te factchecken. Ik zal het volgende keer serieuzer nemen.Fact check gedaan.
We delen niet 50% DNA met bananen maar we delen wel ongeveer 50% van onze genen met bananen.
En je genen maken voor 2% deel uit van je DNA dus we delen 1% DNA met bananen.
😂😂😂😂En mensen en aardappels verschillen 1 paar chromosomen
Ben een groot fan van Polly, maar dat album kan me niet echt bekoren.Herrinerde deze door de titel ken ik van pjeaky bljindurz
Wil jij hem mijn handtekening geven en een award voor de grootste jank muziek van het jaar? Bijvoorbaad dankIk ken de bassist van deze band persoonlijk, wil je een handtekening?
Lieve ljuv... Wil je een biertje?Ik dacht natuurlijk dat je ging zeggen dat de coronaregels waren versoepeld en we eindelijk konden gaantrouwen ehhhbierdrinken maar dit is ook heel leuk!
Ja nee fuck dat. maar deze is sick hoorBlehhhh fucking bloed hekel aan rap muziek die over blowen gaat zo clisheeeeee..
Yo kom gaan we blowen en hiphop luisteren nee ga lekker dood
al hoewel devin the dudelino vind ik wel sick:
Laat maar nou hoeft het al niet meer.Lieve ljuv... Wil je een biertje?
Vers van de tap! 🍻Laat maar nou hoeft het al niet meer.
ik bedoel natuurlijk JAAAAHAAAAAA, IK WIL!
Geen idee wat die vrouwkes bij hem in het bier hadden gedaan.
Ging ook over bier toch.
Mijn lievelings!!!!Vers van de tap! 🍻![]()
Kook niet, hij mot zich nie seuw aanstelle!Geen idee wat die vrouwkes bij hem in het bier hadden gedaan.
JA! Een van mijn favoriete nummers van een van mijn favoriete bands. Ik lag net zo lekker rustig
Je weet wel wat ik lekker vind he. 😍