Ik had al gezegd dat je een vreselijke griezel was, toch?
Prima bedrijf zeggen ze toch! Het is ook nooit goed.Ik had al gezegd dat je een vreselijke griezel was, toch?
Heyyy dat meisje ken ik
Huh luister jij hiphop ik dacht alleen gotu jim
Weinig, maar niet geen.Huh luister jij hiphop ik dacht alleen gotu jim
niet dat je dat hiphop kan noemen
Gewoon je moeder kan die emoji niet op jou als persoon doen dus doe ik het hier maar wel.HoeZo sad kneus Snooze
Mijn moeder is overleden eikelGewoon je moeder kan die emoji niet op jou als persoon doen dus doe ik het hier maar wel.
Oei oei my badMijn moeder is overleden eikel
Ja hier moet ik wel van lachen hahaOei oei my badeen liedje om je op te vrolijken???
Gelukkig is het niet waar mij baar nader inzien is dit niet echt een goed sorry nummer![]()
Iemand: mijn moeder is doodGelukkig is het niet waar mij baar nader inzien is dit niet echt een goed sorry nummer![]()
Jongen dat zou ik toch niet bij iemand anders doen ...Iemand: mijn moeder is dood
Jij: *stuurt dit nummer*
En ik denken dat ik sociaal onhandig was 🤣
Hahaha ik zie het al helemaal voor me. Kom je in de klas bij een leraar, Die verkondigt dat zijn moeder is overleden.Jongen dat zou ik toch niet bij iemand anders doen ...
Vaak hoe luider en vervelender ik tegen iemand ben deste meer ik iemand stiekem mag.
stop je nu met janken of wou je nog wat meer gladde praatjes
![]()
Zou ik nooit doenHahaha ik zie het al helemaal voor me. Kom je in de klas bij een leraar, Die verkondigt dat zijn moeder is overleden.
komt snooze wel even aan, “o meneer ik weet wel een mooi lied, ik zet hem aan op mijn Bluetooth boxje”
🎶 nasi goreng bami saté 🎶
Hahahaha wow dit is echt de blijste schattigste shit ever