ljuv
DF-koningin
Hahahaha wow dit is echt de blijste schattigste shit ever
En van NLse bodem he, Spargo
Hahahaha wow dit is echt de blijste schattigste shit ever
Is dit tekno? Is dit niet te langzaam voor tekno? Dit klinkt voor mij als hardcore, ik dacht dat tekno op het tempo zat a la French core. Maar ik weet er de ballen van hoor
Jat je die nou van mij 🤣
😅 maar ik ben geen kenner. Maar Hier kan ik tenminste wel op hakken
Haha wow nee heel toevallig!Jat je die nou van mij 🤣
Bericht in onderwerp 'Het -wat ga je zo doen- topic!' https://drugsforum.nl/threads/het-wat-ga-je-zo-doen-topic.7287/post-1690412
Is dit tekno? Is dit niet te langzaam voor tekno? Dit klinkt voor mij als hardcore, ik dacht dat tekno op het tempo zat a la French core. Maar ik weet er de ballen van hoor
WAT ZEG JE? IK HOOR ALLEEN MAAR HMP HMP HMP HMP HMP HMP HMPHet aantal bpm van tekno en hardcore ligt beiden tussen de +/-160-200.
Ik interpreteer dit nummer overigens als een persiflage op teknomuziek en niet als een typische teknoplaat.
Maar ik ben ook geen kenner, ben wel veel naar feesten gegaan jaren geleden. Ik kan me alleen maar harde dreunen herinneren 🤷🏻♀️
Mooie clip. Had die nog niet gezien.Have you ever met a man of good character where women are concerned?
Well, I haven't
I find that the moment a woman makes friends with me
She becomes jealous, exacting
Suspicious, and a damn nuisance
And I find that the moment I make friends with a woman
I become selfish and tyrannical
Pakt me altijd wel
Ik hoor je ook niet miepen als er hiphop wordt gepost. Is ook een topic voorKssst kkkkssst verkeerde topic
Daarvan vlieg ik niet van m’n stoel 🙋🏻♀️Ik hoor je ook niet miepen als er hiphop wordt gepost. Is ook een topic voor
Hartstikke leuk plaatje voor de zondagmiddag, overigens!
In dat geval
hoe noem je zulke muziek ?
Oi!/anarcho Punkhoe noem je zulke muziek ?
had zoiets nooit gehoord was wel tof heheOi!/anarcho Punk
Is ook een lekker nummer!
Kutzooooooooooooi, dit is het enige wat ik heel de dag nog hoor in mijn hoofd @MetalGuy![]()