transformated
Badass junkie
Deze is zo chill 😍
voor mn volgende khole
Deze is zo chill 😍
Jezus christus wat een herrie
hahaha vond ik in de eerste instantie ook maar je moet er even inkomen! Vond het altijd een verschrikkelijke band en snapte niet dat zoveel mensen ze goed vonden maar toen luisterde ik chrono.naut en was na een paar keer luisteren verknocht. Onderhand zijn ze al bijna 5 jaar een van m'n favoriete bands lolJezus christus wat een herrie![]()
Skrillex bro?..
Ja boeie, mag het nog zo’n sukkel zijn, hij heeft wel een paar toffe nummersSkrillex bro?..
Heb je deze voor het 'uitzicht' gepost ofwah hahaha
Oke oke ik durfde niet te clicken maar jij zegt dit plus kippen soep is nice.Ja boeie, mag het nog zo’n sukkel zijn, hij heeft wel een paar toffe nummers
Dus je vind het niks? Of juist wel? Wees eens duidelijk tegen deze autistOke oke ik durfde niet te clicken maar jij zegt dit plus kippen soep is nice.
Maar als deze in de club word gedraait GAAN MENSEN DOOD SWA. haha
Je gaat dat nu niet in elke zin benadrukken hoor mij is het namelijk nooit opegvallen.Dus je vind het niks? Of juist wel? Wees eens duidelijk tegen deze autist
Kut ja je hebt gelijkJe gaat dat nu niet in elke zin benadrukken hoor mij is het namelijk nooit opegvallen.
WordAls shit leuk is ga je moshpitten toch? Als mensen dood gaan is het meer dan leuk.
Die delic beats zijn something else man
Iedereen jankte over opgezwolle maar die man wou 1 een wereld reizen maken plus hij wou duidelijk gewoon iets anders doen.Die delic beats zijn something else man