ljuv
DF-koningin
Ik luisterde ze ook wel echt toen ik heeeeeel jong was ja. Wel leuk nostalgisch ff veur nu.Ja man, kut hipster band. Nee ze hebben wel een paar leuke nummers 👍🏻
Ik luisterde ze ook wel echt toen ik heeeeeel jong was ja. Wel leuk nostalgisch ff veur nu.Ja man, kut hipster band. Nee ze hebben wel een paar leuke nummers 👍🏻
Ik zag een keer een documentaire over haar zo rond de tijd dat ze nog een keer een revival hadden. Vroeger hing er altijd een zweem van drugsgebruik om haar heen, geruchten over gebruik.. In die documentaire werd het duidelijk dat zij juist degene was die nooit wat gebruikte en juist de sterke vrouw was die de rest van de band een beetje binnen de lijntjes hield. Mooie vrouw. Ik was als jongetje altijd wel een beetje verliefd op haar.Echt he? Ze is niet “fotomodel” mooi maar ze heeft “iets“ wat haar wat echt moois heel aantrekkelijks geeft vind ik. Oke, ondertussen is ze nu 76 jaar (ja echt, wiki gekeken) maar in 70+80 jaren.. Wauw, laat ik het zo zeggen: ik kan het wel zekerssss met der doen! 😍👅😛👄😍
Bekijk bijlage 39207Bekijk bijlage 39206Bekijk bijlage 39208
Ik als tienermeisje ook 😂😍Ik was als jongetje altijd wel een beetje verliefd op haar.
Moest ik van zoontje van 8 aanzetten. Pappa dit wil ik op mijn feestje dus dit luister ik nu
Blijft een prachtig nummer 🥰
Zeker weten! Tijdloze klassieker. ❤️Blijft een prachtig nummer 🥰
Eén van haar mooiste. ❤️
Ik zag een keer een documentaire over haar zo rond de tijd dat ze nog een keer een revival hadden. Vroeger hing er altijd een zweem van drugsgebruik om haar heen, geruchten over gebruik.. In die documentaire werd het duidelijk dat zij juist degene was die nooit wat gebruikte en juist de sterke vrouw was die de rest van de band een beetje binnen de lijntjes hield. Mooie vrouw. Ik was als jongetje altijd wel een beetje verliefd op haar.
Charisma noemen we dat! 😍Echt he? Ze is niet “fotomodel” mooi maar ze heeft “iets“ wat haar wat echt moois heel aantrekkelijks geeft vind ik. Oke, ondertussen is ze nu 76 jaar (ja echt, wiki gekeken) maar in 70+80 jaren.. Wauw, laat ik het zo zeggen: ik kan het wel zekerssss met der doen! 😍👅😛👄😍
Bekijk bijlage 39207Bekijk bijlage 39206Bekijk bijlage 39208
Echt klopt helemaal! 😄Charisma noemen we dat! 😍
Sommige mensen hebben dat over zich. Ze stralen een bepaald iets uit wat niet helemaal te plaatsen valt en BAM, instantly aantrekkelijk.❤️
Ik heb even zitten zoeken of ik hem terug kon vinden maar helaas geen succes.. Ik zie verschillende docu's als ik erop Google, maar die ik gezien zit er niet tussen. Ik weet ook niet meer wat de titel was of waar ik hem gezien heb, het zou ook een bijvoorbeeld een tv special geweest kunnen zijn ofzo..Weet jij toevallig nog welke docu dat was? De naam of eventueel een link?
Ik zou m ook graag willen zien.