Schat zie je niet dat dit de nicki minaj wave is
Check de editSchat zie je niet dat dit de nicki minaj wave is
ik hoop stiekem ook dat ik er in verdrink hoor.
Sharing is caring friend! 🥰jaaaa, Doja.. m'n crushhhh 💗💗
💗
Dit triggert, mafketelIk raad het kijken van deze video af.
Dit triggert, mafketel
jij triggert ja.Dit triggert, mafketel
Dit triggert, mafketel
Ik niet. Is echt vet. Origineel is ook mooi maar wel softieIk raad het kijken van deze video af.
Lichtkleurig en gestoord.oh oh oh.. kombucha in de flow..
en ik ben zo0.0% zo0.0% zo0.0% sooOOO - ber..
brrrr..
m'n vorige crush..
maar het is oh Oh OOooverrrrr...
Lichtgeraakt en verstoord.Lichtkleurig en gestoord.
klinkt alsof ik je typeen ben dan.
@Purplext babe vertaal dit is deze guy praat teveel slimme mensen taal.Lichtgeraakt en verstoord.
deze avances moeten stoppen..
Daarom praten @Gebruiker 0012685732 en ik meestal in DM zonder jullie soort erbij.@Purplext babe vertaal dit is deze guy praat teveel slimme mensen taal.
Oh my god. Ik was 1 keer bij een feestje in een kraakpand en daar was een hardcore punk bandje zoals dit. Stonden alleen maar mensen om zich heen te stompen en schoppen. Allemaal in skinny broeken met boots. Allemaal mega hanekam. Heb de muziek daarna nooit meer leuk gevonden.Tijd voor wat steamy nostalgische graftakkenherrie
Dit was mijn leven 😂Oh my god. Ik was 1 keer bij een feestje in een kraakpand en daar was een hardcore punk bandje zoals dit. Stonden alleen maar mensen om zich heen te stompen en schoppen. Allemaal in skinny broeken met boots. Allemaal mega hanekam. Heb de muziek daarna nooit meer leuk gevonden.
Ik vond het allemaal te agressief. Nooit chill doen die lui, altijd kut roepen en overal stennis schoppen. En dan zit ik in het rustigere deel van het land. I can only imagine.Dit was mijn leven 😂
Ben je denk ik net bij het verkeerde concertje geweest, waar net te veel slechte pep gebruikt was.Ik vond het allemaal te agressief. Nooit chill doen die lui, altijd kut roepen en overal stennis schoppen. En dan zit ik in het rustigere deel van het land. I can only imagine.
Dit luistert ze serieus gewoon voor het slapen....Ben je denk ik net bij het verkeerde concertje geweest, waar net te veel slechte pep gebruikt was.
Nog eentje om het af te leren, welterusten ✌🏻
Ik heb deze muziek overigens leren kennen van zo'n hanenkam gast 👌🏻
huh ik ken dit helemaal niet.