Wat luister je nu?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Uit de tijd dat liedjes en videoclips nog echte verhalen waren. Ken dit nog woord voor woord meezingen. (Krijsen…)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Blijft 1 van dé hits van Eurythmics.
Degene hierboven ook. Ik kan de meeste nummers nog steeds mee zingen. Was een van mijn (vele) favoriete bands in mijn jongere jaren. Eigenlijk nog wel!

Laatst bewerkt:

djiego

Badass junkie
Zo goed. maakt niet uit hoe vaak ik dit al geluisterd heb. Cory Henry met echt zo'n once in a lifetime solo. Of in zijn geval
waarschijnlijk few in a lifetime.

nausea

Wijs gebruiker

Well, maybe this could be the ending
With nothing left of you
A hundred wishes couldn't say
I don't want to..

And as we sit here alone
Looking for a reason to go on
It's so clear that all we have now
Are our thoughts of yesterday

La la la, la la la 🥰 :relieved:

Dirkdirk

DF-koning
WE DONT NEED NO EDUCATION, WE DONT NEED NO THOUGHT CONROL! NO DARK SARCASM IN THE CLASSROOM, TEACHERS, LEAVE THEM KIDS ALONE!! :heartsuit:
Oh man, ik weet nog dat ik tegen mijn moeder zei: "Mam, moet je kijken wat ik voor vette muziek heb gevonden". Kwam ik met een clipje van pink floyd aan, brick in the wall, dark side of the moon, jeweetwel, de bekende shit.

En toen zei ze: "wat ben jij ook een sukkel, dat kende wij vroeger natuurlijk allang".

djiego

Badass junkie
Oh man, ik weet nog dat ik tegen mijn moeder zei: "Mam, moet je kijken wat ik voor vette muziek heb gevonden". Kwam ik met een clipje van pink floyd aan, brick in the wall, dark side of the moon, jeweetwel, de bekende shit.

En toen zei ze: "wat ben jij ook een sukkel, dat kende wij vroeger natuurlijk allang".

Ik ben al iets ouder, maar klikte met Pink Floyd pas laat.. Dus bij mij was het meer de frustratie dat ik gewoon nog naar zo'n uber concert van ze had kunnen gaan :thinking:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Indrukwekkende, aparte en toch op een bepaalde manier aantrekkelijke zeer goede zangeres. Die power… Dit is 1 van mijn “peddle to the metal” nummers als chauffeur. 🚚 🚘 🏁
Ik heb het al eerder vermeld maar ik was vroeger een echte concertganger. Haar nooit live gezien/gehoord helaas. Als ze ooit eens in NL komt ga ik zeker kaarten kopen!
Haar concerten zijn gewoon echte hele shows, net als bv Michael Jackson en Madonna hadden.
Persoonlijk luister ik zelf zo de studio versie. Sowieso wel met muziek. Mits er een superconcert op tv is. Dan kijk ik wel.

Dit is de studio versie: ⬇️

Een gevarieerde smaak van muziek heb ik eigenlijk! 😁

Bovenaan