Wat luister je nu?

Diamant

Bewuste gebruiker
Geen tekst, het is een beetje old school house / techno / acid, gemixt met een hardstyle nummer. Shazam herkent dus telkens het hardstyle nummer ipv het nummer waarmee het gemixt wordt
Hahaha ah neee, miss even een mod een pm sturen? Heb weleens een video hier voorbij zien komen, dus je kan 't wel doen. Misschien dat iemand het weet! Wat zijn de teksten, en wat voor soort genre?

nausea

Wijs gebruiker
Geen tekst, het is een beetje old school house / techno / acid, gemixt met een hardstyle nummer. Shazam herkent dus telkens het hardstyle nummer ipv het nummer waarmee het gemixt wordt
Gvd nu ben ik echt benieuwd haha, tag me ff als je die vid ooit kan uploaden :tongueclosed:

Danny46

Bewuste gebruiker
fm eighties radio ja ik ben generatie eighties vertrouwde muziek doet het altijd wel goed alleen al omdat er geen corona bestond en oorlog van die rare putin

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Pinkpop 2009 and i was htere!! :nevergonnagiveyouup: :rock: 💕
Vooral vanaf 3.46 minuten als ze gaat impriveseren. Dat staat niet op de radio/studio edition. Wauw he…, Ik had gewoon kippenvel toen daar..

Hier washet nog een lekker wijf!
😛

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Full radio concert + interview.

Hahaha had het geluisterd toen maar niet gezien. Zo is (was)ze leuk! Je kan ook nog met der lachen! 😍

Improviseren is echt haar talent.

❤️

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: ljuv

Danny46

Bewuste gebruiker
Zeg dat! 😏🤤

Had haar in maart 2012 in Arnhem live mogen meemaken (Gelredome). Niet realiserende dat ze zo zou aftakelen als nu...
Aftakeling is het ontomkeerbare,oke wordnu wat wemoedig dus moet mijn bed induiken morgen weer en dag ( waarschijnlijk want reken je nooit rijk ) er is is mischien geen volgende dag voor je .

Bovenaan