Wat luister je nu?

djiego

Badass junkie
maar ff serieus frank is zo zo zoveel beter dan back to black

Moody's Mood op Frank was het nummer waarbij toen ik het voor het eerst hoorde het kwartje echt viel van hoe ontzettend goed ze is. Inderdaad haar beste album. Ze verraad hier echt haar Impeccable timing.

nausea

Wijs gebruiker
Moody's Mood op Frank was het nummer waarbij toen ik het voor het eerst hoorde het kwartje echt viel van hoe ontzettend goed ze is. Inderdaad haar beste album. Ze verraad hier echt haar Impeccable timing.
Ahh heerlijk nummer! Had altijd alleen de singles gehoord en was lang fan van bepaalde liedjes (tears dry on their own ed), en buiten dat 'k te jong was om de teksten te begrijpen miste er iets of zo. Op de een of andere manier langs you sent me flying/cherry gekomen (toen een relatie net uit was ook, how fitting haha), hele album geluisterd en sindsdien ben 'k echt echt fan geworden. Dat album is te omschrijven in 1 woord: Feilloos!

djiego

Badass junkie
Ahh heerlijk nummer! Had altijd alleen de singles gehoord en was lang fan van bepaalde liedjes (tears dry on their own ed), en buiten dat 'k te jong was om de teksten te begrijpen miste er iets of zo. Op de een of andere manier langs you sent me flying/cherry gekomen (toen een relatie net uit was ook, how fitting haha), hele album geluisterd en sindsdien ben 'k echt echt fan geworden. Dat album is te omschrijven in 1 woord: Feilloos!
hehe ja herkenbaar you sent me flying lol same same. Echt grijs gedraaid. Sowieso een heerlijk nummer.

nausea

Wijs gebruiker

Dat gevoel dat je iemand teleurgesteld hebt.. Kutste gevoel ooit. zelfs te veel benzo's en alcohol laten dit gevoel niet weg gaan. Gelijk alle motivatie die ik had weg (zou morgen winkel gaan bellen voor sollicitatie, ga 'k nog steeds doen hoor maar)> Voel niks meer, alleen leegte.

nausea

Wijs gebruiker

Heb ik deze gozer al 5 miljoen keer gepost? Ja.
Ga ik ooit stoppen? Nee.

Prachtige teksten en goeie clip dit ook!

CeSter

Belezen gebruiker

En wil je geen advertenties, neem dan een YouTube Music abonnement. Staat minstens zoveel muziek op als op Spotify. En dan nog eindeloos alle YouTube filmpjes zonder reclame onderbrekingen.

Dit concert is wel lang geleden. Maar was erbij in de Arena. Kreeg de tickets van een vriend die geen tijd had. Ik had geen hoge verwachtingen, maar ja: gratis.
Ik denk er nog regelmatig aan terug.

Danny46

Bewuste gebruiker
Doe maar en andre hazes terwijl ik geen fan ben van nederlandstalige muziek ,maar nu dan wel weer komt onder de invloed morgen vind ik er geen zak meer aan

nausea

Wijs gebruiker

'Make a joke and I will sigh and you will laugh and I will cry, happiness I can not feel and love to me is so unreal'
Krijg flashbacks naar de brugklas van dit nummer lol

• Love
Waarderingen: Juun

nausea

Wijs gebruiker

Laatst een singletje gekocht voor 30 cent omdat 't er wel geinig uit zag. Naderhand dacht 'k, 'hm, ik heb die naam wel eens gehoord'. Fok drugs, ben nu verslaafd aan Shocking Blue!

Lemmy

Badass junkie

Ik zal me zelf altijd voor het hoofd slaan dat ik John Williams niet gezien heb toen hij in België zijn muziek kwam dirigeren.

Net ontdekt dat hij dat nog regelmatig doet, voor in de VS zelf. In oktober vorig jaar is hij zelfs nog in Berlijn geweest!

Lemmy

Badass junkie

I've been tryna call
I've been on my own for long enough
Maybe you can show me how to love, maybe
I'm going through withdrawals
You don't even have to do too much
You can turn me on with just a touch, baby

:heartarrow:

Bovenaan