Wat luister je nu?

nausea

Wijs gebruiker

'I got a six-pack and nothing to do.. I got a six-pack, and I don't need you!'

Kut verslaving. Ben weer in een humeurtje hoor, leuk altijd.

jeroen79

Bewuste gebruiker

Ik durf het niet te posten hier.
ik ook niet maar doe het toch... is niet van nu maar van afgelopen weekend, stom dronken tijdens een mannenavond en als je vogetjes al weer hoort fluiten bij de zonsopkomst.

Wakker wordende op zondagochtend was de volgende van toepassing

• Like
Waarderingen: ljuv

Inhoudsopgave

Bewuste gebruiker

ik ook niet maar doe het toch... is niet van nu maar van afgelopen weekend, stom dronken tijdens een mannenavond en als je vogetjes al weer hoort fluiten bij de zonsopkomst.

Wakker wordende op zondagochtend was de volgende van toepassing
Ik luister piratenmuziek op t moment. Hurrrlijk. Zelf de zender aanslingeren doe ik niet meer, maar het kriebelt toch. En dat terwijl ik een zendlicentie van het AT heb.. :')

• Love
Waarderingen: ljuv

nausea

Wijs gebruiker
Een of andere Oostblokkertcompilatieplaat van de kringloop uit de jaren 80 ik ga helemaal los jongens

nausea

Wijs gebruiker

Dit lied doet me altijd denken aan m'n eerste lsd trip 🥰 Nog nooit zo goed gevoeld, elke keer dat dit lied opkomt komt er een lach op m'n gezicht. 16, geen zorgen buiten school waar 'k toch niet naartoe hoefde omdat het me prima afging thuis, geen verslaving, geen niks:relieved: Wil gewoon de normale ik terug. Altijd grenzen opgezocht, vroeger koopziek, haar heeft alle kleuren van de regenboog gehad, ben toevallig verslaafd aan drugs maar m'n hele leven al aan iets. Al was het muziek, kleren, make-up, weet ik het. Naja, dit verhaal gaat nergens over. Hoop dat de toekomst me een beetje toelacht :P

Bovenaan