Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
'That's the way it had ta be, they locked him up 'n threw away the key. Well I can't take pity on man of this kind, even though he now takes it in the behind!'
Bradley schreef die shit al voordat het cool was, rest in peace broeder
Nu het in ene in Hilvarenbeek is ipv Spaarnwoude ga ik helaas niet meer. Heb daar geen slaapplek of mogelijkheid met OV of iets te gaan. Vroeger kon ik met mijn auto naar een bekende in of Amsterdam of IJmuiden. Daarna pendel naar festival en terug bleef ik dan slapen bij die bekende. Volgende dag of de dag daarna weer naar huis.
Dit optreden is het beste voorbeeld om te laten zien dat alleen jij je problemen kunt tackelen, neem de hulp aan die je aangeboden word maar je moet het zelf doen. Al schreeuw je naar de wereld I don't feel aaaallllllriiiiigggghhhttt
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.