Wat luister je nu?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Jezus!! Inderdaad, had i known...

En waarom kom ik bijna nooit mensen tegen die DnB ook leuk/goed vinden. :pensive:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Dit is ziek... Buitenwerelds op 6-APB. Nog nooit zoiets gehoord... Waanzinnig goed!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Jullie zullen wel denken, komt hij weer met zijn Alix Perez. Maar ik zit hier zo van te genieten! Waanzinnig! Je hebt generieke Drum and Bass en dan heb je heeeel zeldzaam, dat je er tegen komt met bezieling:

LOVE IT :redheart:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nee kende hem niet. Klinkt lekker!
Ik ben echt fan van hem!

Niet alleen is hij één van de snelste rappers ooit. Je kunt hem ook daadwerkelijk echt verstaan. De woorden verworden niet tot 1 grote 'blur'.

Het enige is, je moet niet afgeschrikt worden door zijn thema, want hij (zijn persona dan) is nogal een evil mofo. :laughing: Hij lijkt me in het echt een super chille dude echter. Hij helpt denk ik ook mensen met hun eigen schaduw kant, juist door zulke duistere thema's.

124h3TJtt23ti32jk

Bewuste gebruiker
Ik ben echt fan van hem!

Niet alleen is hij één van de snelste rappers ooit. Je kunt hem ook daadwerkelijk echt verstaan. De woorden verworden niet tot 1 grote 'blur'.

Het enige is, je moet niet afgeschrikt worden door zijn thema, want hij (zijn persona dan) is nogal een evil mofo. :laughing: Hij lijkt me in het echt een super chille dude echter. Hij helpt denk ik ook mensen met hun eigen schaduw kant, juist door zulke duistere thema's.
Ja, hij doet me een beetje denken aan Hopsin. Ook zo'n dude die nogal duistere thema's belicht. Die ken je vast ook wel.

Aansluitend op dit thema vind ik NF overigens ook een interessante rapper. Hij is een wat meer realistisch georiënteerde rapper die vaak rapt over zijn imperfecties en dan in het bijzonder over zijn mentale gezondheid. Wat mee zal spelen is dat hij Christelijk is. In zijn raps doet hij duidelijk een soort boetedoening.

Laatst bewerkt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Groovy beat, dope lyrics en keiharde waarheid:

You can't escape the rain. (we moeten er doorhain :laughing:)

Bovenaan