Wat luister je nu?

Lemmy

Badass junkie

De band die megagroot had moeten worden, minstens zo groot als de Scorpions.

Jammer dat Michael Schenker zijn carrière naar de zak hielp met zijn zuipen, rotkarakter, wegging, dan weer terug kwam, het in het midden van de reunietoer besloot om het letterlijk af te bollen en dan weer terug kwam en dan weer wegging.

Want wat is het een geweldige gitarist.

Laatst bewerkt:

MetalGuy

Badass junkie
De band die megagroot had moeten worden, minstens zo groot als de Scorpions.

Jammer dat Michael Schenker zijn carrière naar de zak hielp met zijn zuipen, rotkarakter, wegging, dan weer terug kwam, het midden tijdens het tour het af te bollen en dan weer terug kwam en dan weer wegging.

Want wat is het een geweldige gitarist.
Jep... Eeuwig zonde dat hij zich daar zo mee in de vingers heeft gesneden!

Maar ja, dan denk ik: eigen schuld, dikke bult...

MDMAZIING

Badass junkie
Piepkicks of igg die hoge tonen in de kicks kunnen vind ik heel dik zijn, zeker live

maar wat je zegt GPF dat vind ik ook gewoon onzin
Dit jaar bij dominator festival weekend , was ik met een maat en hij meeten weer vrienden van hem daar. Dus we zaten met 6 man op de camping, maar die maat van mij vind ras geweldig, en die andere alleen maar uptempo. Ik heb ze het hele weekend niet gezien op het festival terrein 😂 ik stond meerendeels bij terror. Ik zag ze alleen op de camping

Andromeda

Bewuste gebruiker
Dit jaar bij dominator festival weekend , was ik met een maat en hij meeten weer vrienden van hem daar. Dus we zaten met 6 man op de camping, maar die maat van mij vind ras geweldig, en die andere alleen maar uptempo. Ik heb ze het hele weekend niet gezien op het festival terrein 😂 ik stond meerendeels bij terror. Ik zag ze alleen op de camping
Hahahaha ja wel herkenbaar met maten ja, ik zelf wissel t een beetje af probeer van alles het dikste te zien

124h3TJtt23ti32jk

Bewuste gebruiker

Ik hoorde dit gisteren op TV. Ik heb regelmatig het gevoel dat bij dit soort liedjes de text mede mogelijk is gemaakt door het rijmwoordenboek, maar dit nummer raakte me. Een melodieus liedje met een mooie boodschap.

Bovenaan