Wat luister je nu?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Ik dig deze man wel!

Doet me op momenten echt heel erg aan Michael Jackson denken met die stem, manier van zingen soms en die 80's synthesizers.

MetalGuy

Badass junkie
@Mindless ie hebb'n ook 'n mooie smaak weh!:sunglasses::redheart:

OT: Dit vind ik één van de mooiste videoclips ooit gemaakt! En heb tot op de dag van vandaag nog steeds geen idee waarom ie me zo aanspreekt.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
@Mindless ie hebb'n ook 'n mooie smaak weh!:sunglasses::redheart:

OT: Dit vind ik één van de mooiste videoclips ooit gemaakt! En heb tot op de dag van vandaag nog steeds geen idee waarom ie me zo aanspreekt.

Dat nummer is gewoon magisch! Het heeft gewoon "soul" en dat voel je en zie je (de videoclip is ook magisch) Het heeft dat speciale... je ne sais quoi.:handok:

Ik heb onlangs Mezzanine van ze op mijn mobiel gezet, maar daar staat deze niet op.

Wel Teardrop:

Trip-Hop!

Lemmy

Badass junkie

Het blijft toch doodzonde dat Roy Oribson zich letterlijk dood werkte bij zijn herwonnen populariteit vanaf 1985. 53 is immers veel te jong.

Hier was hij ook al 4 jaar overleden. Vergeet de versies van Cindy Lauper & Celine Dion. Dit is het origineel. Niks kan aan die uithaal rond 2:47.

AlwaysTrying

Bewuste gebruiker
Tingel tangel Zen piano harp muziek...☯️

Net een nummer met een fluit erin, maar die fluit werd een irritatie factortje en heb ik de fluit denkbeeldig zeer zenvol in de fluitist z'n achterste gestopt, maar toen bleek dattie op die manier nog beter en harder kon fluiten, heb ik maar flinke techno op gezet... Ja... Had ie maar moeten luisteren. 😅

Bovenaan