🚨 I am sorry your swag card has been revoked 🚨Ik ben eens wat hiphop gaan luisteren uit een TG. Ik kan er niet inkomen. Wat ik ook probeer. Luister ik de verkeerde nummers? Ben ik niet street genoeg om het te waarderen? Ik denk bij rap alleen maar: wat zouden je ouders zich schamen. 🤐
Hiphop is voorral een vibe die je ophyped en meestal wordt er niet zozeer naar de lyrics geluistert, maar als je ook lyricaal bent en van inhoudt houdt:Ik ben eens wat hiphop gaan luisteren uit een TG. Ik kan er niet inkomen. Wat ik ook probeer. Luister ik de verkeerde nummers? Ben ik niet street genoeg om het te waarderen? Ik denk bij rap alleen maar: wat zouden je ouders zich schamen. 🤐
Even puur lyrisch gezien, de volgende tekst, de volgende zinnen, zijn goed opgebouwd. Poëtisch sterk.Hiphop is voorral een vibe die je ophyped en meestal wordt er niet zozeer naar de lyrics geluistert, maar als je ook lyricaal bent en van inhoudt houdt:
Dat is de spirit van hiphop. Lees deze brief geschreven door Eminem aan de moeder van Tupac goed dan begrijp je waar hiphop voor staatEven puur lyrisch gezien, de volgende tekst, de volgende zinnen, zijn goed opgebouwd. Poëtisch sterk.
Cowards like you just get they whole body laced up
With bullet holes and such
Speak the wrong words, man, and you will get touched
You can put your whole army against my team and
I guarantee you it'll be your very last time breathing
Your simple words just don't move me, you're minor, we're major
You're all up in the game and don't deserve to be a player
Don't make me have to call your name out
Your crew is featherweight, my gunshots'll make you levitate
I'm only nineteen but my mind is old
And when the things get for real my warm heart turns cold
Even opnieuw, “featherweight” en “levitate”? Dat is fucking Shakespeare 🎶🎵
… maar zodra het wordt gerapt gebeurd er iets in het deel van mijn hersens waardoor het klinkt als “iK neUK jE DE moEdEr”.

Marshall Mathers is diep van binnen eigenlijk een hele gevoelige gekrenkte ziel maar hij heeft het nooit geleerd om te uiten behalve in de hiphop scène. Net zoals alle andere rappers.Dat is de spirit van hiphop. Lees deze brief geschreven door Eminem aan de moeder van Tupac goed dan begrijp je waar hiphop voor staat
Bekijk bijlage 49538
Het is een poëet en kunstenaar, en muziek was zijn uitlaatklep waar hij zijn gevoelens kon uiten en kon zijn wie hij wou zijn. Kunst voor ons en therapie voor zichzelfMarshall Mathers is diep van binnen eigenlijk een hele gevoelige gekrenkte ziel maar hij heeft het nooit geleerd om te uiten behalve in de hiphop scène. Net zoals alle andere rappers.
Ha die Dunne...
Ha die Dunne...
Zeker weten!😎🤘🏻👌🏻