Wat luister je nu?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Blijf terugkomen naar deze. Zoveel betekenis en emoties hierin. Keihard in de auto terug naar huis vanmiddag: fuck yeaahh!! Op 't eind met een brok in mijn keel, net nog een traantje weten binnen te houden (weet niet waarom, zat toch in de auto).

LucidLucy

Verslaafde in herstel

@LucidLucy , dan ga je deze ook wel fijn vinden. Ik hou enorm van Aphex twin , zulke experimentele muziek... weird in a strange way.

Meh die doet het net niet voor mij haha
Zit 'm vooral in de beat denk ik. De rest is wel vet.
Ik heb overigens wel een idee hoe die de didgeridoo acid sounds heeft gemaakt. Ben daar zelf ook weleens mee bezig geweest. Kan je machtige geluiden uithalen zeg.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Meh die doet het net niet voor mij haha
Zit 'm vooral in de beat denk ik. De rest is wel vet.
Ik heb overigens wel een idee hoe die de didgeridoo acid sounds heeft gemaakt. Ben daar zelf ook weleens mee bezig geweest. Kan je machtige geluiden uithalen zeg.
De beat vind ik dan weer smakelijk verbonden met de didgeridoo.
Vroeger toen ik nog bij moeder woonde stond er ook een didgeridoo in huis, een echte van Australië. Meer als decoratiestuk, maar ik was ongelofelijk gefascineerd erdoor. Wou het zo graag leren, maar heb altijd gefaald. Het blijkt dat je een constante luchtstroom moet creëren, uitademen met je mond en tegelijk inademen door je neus... is me nooit gelukt, helaas.

OT:
Een ouwe gouwe

Bovenaan