Wat luister je nu?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ff na een decennium of wat Tool inhalen. Blijkbaar hebben ze ook een "nieuw" album: Fear Inoculum. :wink: Eens even luisteren.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Voor het eerst (geloof ik?) tegen mijn gewoonten in een digitaal album (Tool - Fear Inoculum) gekocht en gedownload. Omdat dit album geweldig geproduceerd lijkt te zijn (zelfs te horen op youtube) was ik verleid om eens een hi-res 24 bit 96 khz album te proberen. Ik heb er de hardware voor staan dus zou in theorie verschil moeten kunnen horen. Zoniet, ga ik de volgende keer weer gewoon voor cd kwaliteit.

Maar damn toch die knieval naar het gemak van het digitale tijdperk, vuile huichelaar dat ik ben...

giphy (2) (1).gif

Maar nu ff luisteren.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Aangeraden door mijn moeder net:

Super mooi en awesome! En als taalnerd ook mega interessant voor mij. Het lied is in gereconstrueerd Proto-Germaans, de taal die ook hier heel vroeger gesproken werd door de "barbaren" die hier woonden (volgens Romeinen dan).

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Dankje mama wat een ontdekking deze band. Spreekt iets primals in me aan. Iets dat oer- en oeroud is: een diepe connectie tussen mens en natuur, die tegenwoordig aan de oppervlakte bijna niet meer bestaat in deze maatschappij, maar die er nog zeker wel is in ik denk ons allemaal en altijd zal zijn!

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Was die daar ook!?

Ik ontdek die band vandaag pas.
Ja! Tussen De Jeugd van Tegenwoordig en Billie Eilish, en dat was door logistieke clusterfucks dus precies net niet te combineren met eten. We zaten wel vlakbij de tent waar Heilung stond dus de zware tonen dreunden door en klonken erg machtig!

Bovenaan