Wat luister je nu?

Lemmy

Badass junkie

Mick Fleetwood's cocaine gebruik was tijdens de opnames nog veel erger dan tijdens Rumours.

Zo erg dat Lindsey Buckingham een Winnebago op zijn oprit parkeerde zodat Mick daar kon in verblijven als het uit de hand liep.

Dit nummer gaat trouwens over Stevie Nicks haar afkicken. Die natuurlijk ook bekend stond als groot liefhebber van het witte poeder, maar tijdens de opnames van dit album dronk ze zichzelf constant een stuk in haar kloten met brandy.

Laatst bewerkt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Fehu - Uruz - Thurisaz - Ansuz - Raiðho - Kenaz - Gebo - Wunjo - Hagal - Naudhiz - Isa - Jera - Eihwaz - Perthro - Algiz - Sowilo -Tiwaz - Berkano - Ehwaz - Mannaz - Laguz - Ingwaz - Dagaz - Othalaaaa

Haha zo vet! Na een tijdje zit je in een trance en zie je jezelf al rond een kampvuur dansen met een gewei op je hoofd.

Maar het mooiste is de stem van die vrouw!

Gister deze band ontdekt en inmiddels alle albums besteld. Dit is zo iets bijzonders!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Techno uit het jaar 1000.

Rauw en dan overgaand naar clean en harmoniserend. Zo hypnotiserend dit!

Lemmy

Badass junkie

Mick Fleetwood's cocaine gebruik was tijdens de opnames nog veel erger dan tijdens Rumours.

Zo erg dat Lindsey Buckingham een Winnebago op zijn oprit parkeerde zodat Mick daar kon in verblijven als het uit de hand liep.

Dit nummer gaat trouwens over Stevie Nicks haar afkicken. Die natuurlijk ook bekend stond als groot liefhebber van het witte poeder, maar tijdens de opnames van dit album dronk ze zichzelf constant een stuk in haar kloten met brandy.

Fleetwood's zware gesnuif zal ook wel de reden zijn dat er op zoveel nummers een drum machine werd gebruikt. :thinking:

Zelf denk ik dat er maar op vier songs échte drums te horen zijn: dit, Little Lies, Seven Wonders & Tango In The Night zelf.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Aan de ene kant vind ik het wat jammer dat Heilung soms van die "demonische" stemgeluiden gebruikt, want zoiets kan afschrikken van de geweldig mooie muziek die daarna volgt, zodat velen dat daardoor waarschijnlijk gaan missen. Al begin ik nu zelf al minder moeite te hebben met die heel rauwe stemmen die ze soms gebruiken. De engelachtige stem van Maria Franz daarentegen was ik direct al door verkocht. Wauw!!

Ook de beste workout/train muziek ever. Ik zet 's ochtends vroeg Heilung op en ik ben direct in battle mode. Vergeet koffie. Dit en trainen is 100x beter.

krijgt_kritiek

Experimenterende gebruiker
Billy Talent:
-
surpise surprise
- Viking Death March
- Devil on my shoulder
- Devil in a midnight Mass

Volbeat:
- Still counting
- Lola montez
- Fallen