Wat luister je nu?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Het songfestival. Daar waar talenten en iconen muzikaal hun land vertegenwoordigen met het beste wat ze hebben
Ik lach maar dit is triest.

Het beste van het beste van het beste. :unamused:

(mis die super sarcastische smilie van vroeger, maar misschien maar goed ook anders zat ik het forum daarmee vol te spammen)

Ape

Badass junkie
Ik lach maar dit is triest.

Het beste van het beste van het beste. :unamused:

(mis die super sarcastische smilie van vroeger, maar misschien maar goed ook anders zat ik het forum daarmee vol te spammen)
nou ben ik wel benieuwd welke smiley je bedoeld 😃

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
nou ben ik wel benieuwd welke smiley je bedoeld 😃
Ken je het Mandela effect?

Ik kom dus blijkbaar uit een andere tijdlijn waar we vroeger een super sarcastische smilie hadden. Maar in deze tijdlijn bestaat die blijkbaar niet, want kan hem met geen mogelijkheid vinden, ook al gebruikte iedereen hem vroeger (in mijn tijdlijn, dan).

Ape

Badass junkie

Ik kom dus blijkbaar uit een andere tijdlijn waar we vroeger een super sarcastische smilie hadden. Maar in deze tijdlijn bestaat die blijkbaar niet, want kan hem met geen mogelijkheid vinden, ook al gebruikte iedereen hem vroeger (in mijn tijdlijn, dan).
Omschrijf hem eens dan want ik heb echt geen idee welke je bedoeld. Misschien kan ik hem vinden 😲

Ape

Badass junkie

1709463927278.jpeg

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Omschrijf hem eens dan want ik heb echt geen idee welke je bedoeld. Misschien kan ik hem vinden 😲
Hij heeft een beetje een grijns, maar dan een sarcastische, tegen cynisch aan zittende grijns.

Zo van: pfffff sure...

ljuv

DF-koningin
Het songfestival. Daar waar talenten en iconen muzikaal hun land vertegenwoordigen met het beste wat ze hebben
Ik vind het gewoon een leuk hype nummer, maar ik vind Joost Klein gewoon een leuk hype persoon en veel mensen vinden dat, net als van veel andere songfestivalartiesten. Maar vgm houdt niemand zich een illusie dat het objectief een kwalitatieve zangwedstrijd is. Het gaat om de fucking hype, plezier maken, eendracht, samen zijn en party.

🙂

HappyMind

Badass junkie
Ik vind het gewoon een leuk hype nummer, maar ik vind Joost Klein gewoon een leuk hype persoon en veel mensen vinden dat, net als van veel andere songfestivalartiesten. Maar vgm houdt niemand zich een illusie dat het objectief een kwalitatieve zangwedstrijd is. Het gaat om de fucking hype, plezier maken, eendracht, samen zijn en party.

🙂
Ik heb Joost Klein gezien bij Nightmare. Niet dat ik toen wist wie Joost is maar degene met wie ik was herkende hem 😂

• Like
Waarderingen: ljuv

ljuv

DF-koningin
Nee, maar ik meen me te herinneren dat het vroeger wat serieuzer was waarin kwaliteit wel een ongeschreven regel was leek het. Nu is het gewoon een meme nummer 😛
Ik weet niet, het is vooral gewoon best mainstream. Want ook de afgelopen jaren zijn er nog nummer 1 hits uitgekomen, dus “echt slecht” kun je het denk ik ook niet noemen. Maar ja als je een harde stijlen likker bent ga je Joost niet waarderen natuurlijk. Ik ben een sfeerlikker dus muziekaal al snel tevreden als er maar feest is.
Heel vroeger kon het publiek niet stemmen en was er een vakjury inderdaad. Maar goed. Das wel echt uit de dinotijd ongeveer.

Bovenaan