Wat luister je nu?

jeroen79

Bewuste gebruiker
Reverze 2024- Sefa
Ben er nog niet helemaal uit van wat ik er van vind, beetje overhyped denk ik.. ik zou er iig niet extra voor naar een festival komen en of voor betalen.

HappyMind

Badass junkie
Reverze 2024- Sefa
Ben er nog niet helemaal uit van wat ik er van vind, beetje overhyped denk ik.. ik zou er iig niet extra voor naar een festival komen en of voor betalen.

Hij draait ook op Dominator 😏 Waar ik wel van sta te kijken want hij draait volgens mij niet veel meer in Nederland. Hmm even gecheckt: toch nog best wat festivals aankomende maanden.

Ben overigens nog nooit in het Sportpaleis geweest maar ziet er echt gigantisch uit

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Liquid DnB :hearteyes: Soms ben ik het even een tijdje zat, maar ik kom altijd terug door dit soort kwaliteit.

In mijn nieuwe auto komt een deftige audio installatie die op hoog volume de bassen niet vervormd. Dat is een harde eis. It's gon' be sweeet

• Like
Waarderingen: Ape

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ja maar vooral live Alix Perez is live beter dan studio vind ik. Maar meestal luister ik hele harde drum and bass Audio, Optiv, Technical itch, Evil Intent, Gein.

Zal die live sets dan eens checken!

Over het algemeen ben ik meer van de Liquid, maar hou ook erg van de hardere Alix Perez tracks bijvoorbeeld.

En ken je Monrroe misschien? Die maakt tegenwoordig naast Liquid ook meer hardere stijl DnB (of nou ja, weer niet eens of het technisch gezien DnB is but who cares), zoals dit:

Misschien niet in de buurt van de hardste DnB (ken er niet zoveel van), maar damn dit slapped en grooved heerlijk.

jeroen79

Bewuste gebruiker
Hij draait ook op Dominator 😏 Waar ik wel van sta te kijken want hij draait volgens mij niet veel meer in Nederland. Hmm even gecheckt: toch nog best wat festivals aankomende maanden.

Ben overigens nog nooit in het Sportpaleis geweest maar ziet er echt gigantisch uit
Gevalletje als we er dan toch zijn, dan gaan we wel even spieken. Zal dan wel eens op voorhand een mailtje sturen naar Sefa met de vraag of Nina niet een keer een jurkje van mijn vrouw wilt aantrekken ipv altijd dat rode exemplaar :) Of heb jij er nog een in de aanbieding?

jeroen79

Bewuste gebruiker

Valt wel mee qua grootte, zag wel dat tot de nok toe gevuld was, weinig ruimte om te wandelen of dansen

Bovenaan