Wat luister je nu?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Dit is zooo lekker nu. Alsof mijn hoofd aan de binnenkant gemasseerd wordt.

Deadwing

Wijs gebruiker

Jammer genoeg is Paz niet meer bij de Pixies maar het concert in Paradiso op 20 maart was toch weer geweldig!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Sorry, ben ff naar de klote en 2 giga trigger nights zonder slaap achter de rug. Dus weinig online.
De tekst van dit nummer past nou zooooo bij hoe ik over mijn zus denk, voel en de pijn dat de relatie met haar echt verbroken met worden. :brokenheart:😢

Wel een top zanger ook!

Lemmy

Badass junkie
U kent allen de geschiedenis van Fleetwood Mac met het witte poeder. Maar wie écht wil horen hoe een slecht album gemaakt door egotrippende cokeheads klinkt, moet maar eens naar Be Here Now van Oasis luisteren. Het is en blijft een kutband hoor, maar dit is echt wel het dieptepunt.

Casrus

DF-koning
U kent allen de geschiedenis van Fleetwood Mac met het witte poeder. Maar wie écht wil horen hoe een slecht album gemaakt door egotrippende cokeheads klinkt, moet maar eens naar Be Here Now van Oasis luisteren. Het is en blijft een kutband hoor, maar dit is echt wel het dieptepunt.

Alright van Supergrass (zelfde Brit-pop periode) zou ook over een coke-binge gaan.

Toch is dat nummer wondermooi.

Bovenaan