Wat luister je nu?

Kordie

DF-koning
Dikke hardcore als eerbetoon aan HappyMind die ons heeft verlaten.
Ze heeft de df deur gesloten.
Steeds verder loopt ze van het forum vandaan.

Laten we nog een keer vol de hardcore open draaien, zodat ze nog een keer om kijkt en wij haar kunnen uitzwaaien.

Bam!

Highonlife

Bewuste gebruiker

Laten we nog een keer vol de hardcore open draaien, zodat ze nog een keer om kijkt en wij haar kunnen uitzwaaien.

Bam!
Ik merk dat je er erg mee zit. Misschien kunnen jullie privé contact houden? Ze is niet overleden he. Desalniettemin is het altijd betreurenswaardig als een zeer gewaardeerd forumlid ons prachtige forum verlaat. Ook ik wens HappyMind alle goeds voor de toekomst toe.

Lemmy

Badass junkie
The night zombies came is niet het beste Pixies album. Echt slecht wordt het natuurlijk nooit, maar het klinkt me wat flets. Dit is wel een tof nummer:

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator

Bam!
Deze had ik volgens mij op cd vroeger :hearteyes:

Waarom duurt deze nou zo kort!!!!

Deadwing

Wijs gebruiker
The night zombies came is niet het beste Pixies album. Echt slecht wordt het natuurlijk nooit, maar het klinkt me wat flets. Dit is wel een tof nummer:
Een vriend van mij die een echte Pixies fan is vind het album geweldig. Ik heb m nog steeds niet beluisterd.. Hoop dit weekend hier tijd voor te kunnen maken.

Stratora

Bewuste gebruiker
En wat ging ik hier hard op in de seventies. Op speed of stoned....y was drifting in space... en nu eigenlijk nog steeds.....50 jaar later

Stratora

Bewuste gebruiker
Trip down memory lane....
Een lading pervitine in mijn neus en dan Black Oak Arkansas was een prima combi ...en nog steeds vette muziek dit.

Bovenaan