Wat luister je nu?

LionX

Badass junkie
Vind een strip- of boek-verfilming succesvol als deze de geest van het werk kan overbrengen.

Veel boekverfilmingen zijn nog erger dan de prut-bestsellers waar ze op gebaseerd zijn, maar een enkele keer zijn ze beter omdat het 'dode hout' eruit wordt gesneden.

Ook is de interpretatie van een werk afhankelijk van de regisseur.

OT:

Over Patti Smith.
KT Tunstall damn wat een heerlijk nummer was dat zeg!!

transformated

Badass junkie
Had pas nog drie kaartjes gekocht toen Hill en The Fugees optraden in het Sportpaleis in Antwerpen.
Had ik daar maar geweest. Zou ik op een eiland alleen zitten en ze zeggen je mag naar 1 iets luisteren is het The Fugees. Ik kende haar al van Sister Act. Zij kan tenminste zingen en rappen, goeie combo als je die 2 kan.

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Zojuist begonnen aan de voledige serie Beethoven Symphoniën (Wiener Philharmonicer olv. Simon Rattle). Nu dus nog in de eerste.

Zou het lukken om de cyclus af te ronden voor mijn volgende shot techno ? Dat wordt de nacht van zaterdag op zondag in Lofi: specifiek voor HAAi dat ik er naar toe wil.

JeetjeMineetje

Bewuste gebruiker
OMG, dit nieuwe nummer van Fatboy Slim:

Kan er op dit moment geen genoeg van krijgen.
En die muziekvideo, heerlijk trippy. :hearteyes::hearteyes::hearteyes::fearscream:

Laatst bewerkt:

Lemmy

Badass junkie

Dat zou ik ook wel willen doen, met een geliefde door het raam hangend op een vensterbank, naar de lichten van de bijzonder bizarre en toch ook intrigerende stad Los Angeles. Met dit muziekje op de achtergrond.

transformated

Badass junkie

LL COOL J Damn achter de eerste minuut rapt ie echt machtig gewoon. Hier rapt hij beter dan Eminem. Kan best geloven dat LL COOL J inspiratie was voor Eminem.

Deadwing

Wijs gebruiker

ik geloof dat dit nummer van The Rolling Stones is. Zij was ook een paar jaar de vriendin van Mick Jagger. Oud maar nog steeds heel mooi liedje.

Bovenaan