Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Live gezien op Torhout in 93 ( met oa Neil Young, Lenny Kravitz, Faith No More, Sonic Youth, Metallica.) en op Pinkpop ook in 1993 (Living Color, Lenny Kravitz, enz..)
Mose playlist. Al mn andere gedownloade lijsten zijn van mijn telefoon gegooid. Ik zat te wachten tot mijn ma zou vragen of ik wat anders op wilde zetten, maar ze vond het wel relaxte muziek 👌
Bijzonder niet, dat ze nog precies hetzelfde klinken?
Maar de kracht van Oasis is ook (onder andere) ) dat ze live juist heel erg goed klinken.
Terwijl dat normaal gesproken juist andersom is vind ik. Meestal klint het live lang niet zo lekker als op het album, toch?
Maar bij Oasis kregen veel producers het niet voor elkaar om die sound die Oasis live heeft vast te leggen op het album.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.