Primus sucks!
Ik vraag me af of iemand hier deze inside Joke van echte Primus fans kent.
Ik heb dat verhaal ook gelezen. Volgens James Hetfield was hij “ too good” en hij gaf Claypool het advies zelf iets te beginnen. Persoonlijk ben ik nooit echt een fan van Metallica geweest dus wat James of Lars zegt doet me niet zo heel veel.Ja maar ik vind ze niet goed. Hij ging solliciteren bij Metallica na Cliff's overlijden (forever in our minds, hearts and souls - "bass solo take 1") maar dat was zeer snel voorbij. Zijn spel pastte gewoon niet bij het geluid van de band en hij kende nauwelijks iets van dat genre.
Was een zeer boeiende dame met een geweldige stem. Ik vind haar hele oude nummers ook nog steeds prachtig. As tears go by is door Mick Jagger of Keith Richards geschreven en dat was volgens mij in 1964..
Faithfull vond het album veel te "polished". Ze had ook een slechte relatie met de producers, en er waren spanningen tussen haar en de muzikanten. Maar ik vind het haar beste. Het is deze plaat die me eindelijk overtuigde van haar hypnotiserende stem. Volgens mij was je ook meteen verkocht aan haar als ze je nog maar aansprak.
En ja de dame heeft wat meegemaakt natuurlijk he.
Was een zeer boeiende dame met een geweldige stem. Ik vind haar hele oude nummers ook nog steeds prachtig. As tears go by is door Mick Jagger of Keith Richards geschreven en dat was volgens mij in 1964..