Wat luister je nu?

Deadwing

Wijs gebruiker

Mooie HD video upgrade van een geweldig nummer. In 1986 zag ik Talk Talk op Werchter en Ik ben dat optreden nooit vergeten. Simple Minds, Waterboys en Simply Red traden dat jaar ook op.

Lemmy

Badass junkie

Primus sucks! :grinning:

Ik vraag me af of iemand hier deze inside Joke van echte Primus fans kent.

Ja maar ik vind ze niet goed. Hij ging solliciteren bij Metallica na Cliff's overlijden (forever in our minds, hearts and souls - "bass solo take 1") maar dat was zeer snel voorbij. Zijn spel pastte gewoon niet bij het geluid van de band en hij kende nauwelijks iets van dat genre.

Lemmy

Badass junkie

Faithfull vond het album veel te "polished". Ze had ook een slechte relatie met de producers, en er waren spanningen tussen haar en de muzikanten. Maar ik vind het haar beste. Het is deze plaat die me eindelijk overtuigde van haar hypnotiserende stem. Volgens mij was je ook meteen verkocht aan haar als ze je nog maar aansprak.

En ja de dame heeft wat meegemaakt natuurlijk he.

Deadwing

Wijs gebruiker
Ja maar ik vind ze niet goed. Hij ging solliciteren bij Metallica na Cliff's overlijden (forever in our minds, hearts and souls - "bass solo take 1") maar dat was zeer snel voorbij. Zijn spel pastte gewoon niet bij het geluid van de band en hij kende nauwelijks iets van dat genre.
Ik heb dat verhaal ook gelezen. Volgens James Hetfield was hij “ too good” en hij gaf Claypool het advies zelf iets te beginnen. Persoonlijk ben ik nooit echt een fan van Metallica geweest dus wat James of Lars zegt doet me niet zo heel veel.

Ik heb Primus twee keer in 1992 als voorprogramma van Rush gezien en een paar jaar later nog een keer in Tilburg. Tja, ze zijn vrij uniek vind ik. Ik moet er wel voor in de mood zijn hoor om op te zetten terwijl ik altijd naar een band als Rush kan luisteren.

Laatst bewerkt:

Deadwing

Wijs gebruiker

Faithfull vond het album veel te "polished". Ze had ook een slechte relatie met de producers, en er waren spanningen tussen haar en de muzikanten. Maar ik vind het haar beste. Het is deze plaat die me eindelijk overtuigde van haar hypnotiserende stem. Volgens mij was je ook meteen verkocht aan haar als ze je nog maar aansprak.

En ja de dame heeft wat meegemaakt natuurlijk he.
Was een zeer boeiende dame met een geweldige stem. Ik vind haar hele oude nummers ook nog steeds prachtig. As tears go by is door Mick Jagger of Keith Richards geschreven en dat was volgens mij in 1964..

Lemmy

Badass junkie
Was een zeer boeiende dame met een geweldige stem. Ik vind haar hele oude nummers ook nog steeds prachtig. As tears go by is door Mick Jagger of Keith Richards geschreven en dat was volgens mij in 1964..

Dit album is een "vibe" of "mood". Al denk ik ook wel dat ze het niet goed vond omdat ze slechte tijden doormaakte.

Deadwing

Wijs gebruiker

Ik was hier gisteren ook. Fantastisch optreden! Uitverkocht ook volgens mij.

Helaas doet mijn telefoon het niet meer zo goed anders had ik een zelf opgenomen video hier geplaatst..

Zeehond

Badass junkie

Proxima

Badass junkie
Heb een voor mij heel nieuw genre ontdekt, fusion van rap + reggae + new synth:

Als je een subwoofer of heavy bass installatie hebt, dan is dit echt een phat beat song!

Bovenaan