Wat luister je nu?

MK-ULTRA

Bewuste gebruiker
Heerlijke laid back muziekje met elektrische gitaar pingel erachter. Vooral het laatste nummer op 1:08:00 (op 1:10:00 begint het mooie gedeelte pas echt) is echt fantastisch! (heerlijk bij een flinke truffel trip)

Mooi stukje ja! Dan vind je deze nummers vast ook wel tof:

Deadwing

Wijs gebruiker

David Bowie overleed op 10 januari 2016. Ik heb me zelden zo triest gevoeld bij het overlijden van een groot artiest.

Deze maand ook dertig jaar geleden dat ik Bowie live in Utrecht zag. Een gedenkwaardig optreden.

Rust in vrede.

Lemmy

Badass junkie

Prachtig nummer, een ware klassieker. Met toch wel een paar dubbelzinnige tekstregels...

"I'm not touched but I'm aching to be
I want you to come, I want you to come
I want you to come walk this world with me

And I see you in the garden and I feel you plant the seed"

:grimacing:

blower666

Experimenterende gebruiker
Een allegaartje van muziek, zojuist een blokje jaren negentig met Eric Clapton Unplugged, en Skunk Anansie met Weak, hier in de shop te A'hem.

Lemmy

Badass junkie

Ik wist tot vandaag niet dat dit een cover is. Maar zelf vind ik het origineel van Marshall Crenshaw, die het succes van Owen Paul niet kon verkroppen, niet om aan te horen...

TripFlip

Belezen gebruiker

Ik zit vanavond te filosoferen/denken van tjah.. wat wil ik nou eigenlijk nog verder voor een dingen in mijn leven bereiken/doen? Ohw wacht laten we Baz Luhrman weer eens even een keer luisteren.

Don't feel guilty if you don't know what you want to do with your life. The most interesting people I know didn't know at 22 what they wanted to do with their lives. Some of the most interesting 40-year-olds I know still don't

Get plenty of calcium

Be kind to your knees, you'll miss them when they're gone

Maybe you'll marry, maybe you won't
Maybe you'll have children, maybe you won't
Maybe you'll divorce at 40

Oofff..

Ik ben dus rond de 40 enne... nog steeds niet echt een idee wat ik wil met mijn leven, niet getrouwd, geen kinderen.. en vrij recent weer singel geworden. :nerd:

Enjoy your body. Use it every way you can. Don't be afraid of it, or what other people think of it. It's the greatest instrument you'll ever own

Dance, even if you have nowhere to do it but in your own living room

Het wordt weer eens tijd om een keertje te gaan stappen dus. :grin:

Bovenaan