Wat luister je nu?

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik baalde er twee jaar geleden wel een beetje van dat ze Sober niet in Ziggodome speelde. Al was Stinkfist een geweldige afsluiter. Sowieso was het een fenomenaal optreden. Ik volg Tool al sinds 1993 maar had ze nooit live gezien.

Ik ken ze dus pas sinds deze week haha
Kwam toevallig een fragment tegen van een drummer die ik volg.

Forty six & 2 is direct toegevoegd aan m'n playlist om speakers mee te testen haha

Deadwing

Wijs gebruiker
Ik ken ze dus pas sinds deze week haha
Kwam toevallig een fragment tegen van een drummer die ik volg.

Forty six & 2 is direct toegevoegd aan m'n playlist om speakers mee te testen haha
Live zijn ze absoluut fenomenaal. Kijk maar eens naar onderstaande video.
Al hadden ze helaas twee jaar geleden het scherm dat je vooraan ziet weggehaald. Was te gecompliceerd tijdens optredens blijkbaar las ik ergens..

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Live zijn ze absoluut fenomenaal. Kijk maar eens naar onderstaande video.
Al hadden ze helaas twee jaar geleden het scherm dat je vooraan ziet weggehaald. Was te gecompliceerd tijdens optredens blijkbaar las ik ergens..

Ja ik had ook al meteen opgezocht of ze binnenkort in de buurt zijn, maar helaas.
A perfect circle wel, maar dat is toch anders haha

Die heeft dan wel weer een mooie album naam 'Thirdteenth Step' 🤣

Deadwing

Wijs gebruiker
Ja ik had ook al meteen opgezocht of ze binnenkort in de buurt zijn, maar helaas.
A perfect circle wel, maar dat is toch anders haha

Die heeft dan wel weer een mooie album naam 'Thirdteenth Step' 🤣
A Perfect Circle is het solo project van de zanger van Tool. Ik heb een ticket voor een van de twee optredens. Op 23 juni in 013. Ik vind A Perfect Circle ook erg goed maar ze zijn geen Tool en dat is duidelijk.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
A Perfect Circle is het solo project van de zanger van Tool. Ik heb een ticket voor een van de twee optredens. Op 23 juni in 013. Ik vind A Perfect Circle ook erg goed maar ze zijn geen Tool en dat is duidelijk.

Ik ben echt obsessed geraakt met Pneuma. Het is zo'n ongelooflijk meesterwerk. Ik wil zo verschrikkelijk graag weer een drumstel in huis. Nieuwe levensdoelen 🤣

Maar deze drumpartij is zó moeilijk. Echt unreal gewoon... Constant wisselende time signatures van 6/8 naar 2/8 maar 5/8. Pffff echt janken als drummer dit

Ik schaam me een beetje dat ik Tool niet eerder kende.

Nouja... Je raad wel wat ik aan het luisteren ben dus.

Bovenaan