Wat luister je nu?

Deadwing

Wijs gebruiker
Ik ben echt obsessed geraakt met Pneuma. Het is zo'n ongelooflijk meesterwerk. Ik wil zo verschrikkelijk graag weer een drumstel in huis. Nieuwe levensdoelen 🤣

Maar deze drumpartij is zó moeilijk. Echt unreal gewoon... Constant wisselende time signatures van 6/8 naar 2/8 maar 5/8. Pffff echt janken als drummer dit

Ik schaam me een beetje dat ik Tool niet eerder kende.

Nouja... Je raad wel wat ik aan het luisteren ben dus.

Ja. Pneuma is idd een meesterwerk. Ik vind alleen Mike Portnoy in deze video nogal ongeloofwaardig omdat hij hier min of meert beweert het nummer niet te kennen..dat lijkt me sterk. Maar ik ben sowieso niet zo’n fan van Dream Theater en Portnoy.

Dan ken je Neil Peart van Rush waarschijnlijk ook wel toch? Met John Bonham en Keith Moon het grote voorbeeld van een hele generatie talentrijke drummers. Ook van Mike Portnoy. Vele jaren fan van Rush geweest. Ik volg ze nu al een tijdje wat minder fanatiek. Mijn eerste optreden waar ik naar toe ging was van Rush in Ahoy. Dat was in 1983.

Deadwing

Wijs gebruiker

Alvast aan het opwarmen voor optreden van Karnivool vanavond in 013.
Ik ken deze band niet echt heel goed. Ga op aanraden van een vriend.
Veel zin in!

Nathaniel

Wijs gebruiker
Vandaag weer m'n traditionele 100% van Nederlandsche bodem gedraait, bijna 12 uur!😎

Van Wim Sonneveld tot Gladde Paling. We maken echt zóveel vette muziek!

Dit was mijn ontdekking van het afgelopen jaar

Lemmy

Badass junkie

Dit is nieuw werk van hem, al vind ik dit en de andere singles net wat minder dan het album Strength uit 2023.

Laatst bewerkt:

Lemmy

Badass junkie
Club Montepulciano, dat op het tweede Hooverphonic album Blue Wonder Power Milk staat, werd oorspronkelijk nog ingezongen door Liesje Sadonius.

Dit is het origineel:

Laatst bewerkt:
Bovenaan