Wat luister je nu?

Immo

Badass junkie
Magrudergrind - Inhalation White Powder Substance Self Extermination

Pfff lange titel voor een nummer van 1:36 :P

L

Lid 3601

Gast
Ik ben The Dance van Fleetwood Mac aan het bekijken. Een van de beste concerten ooit, vind ik persoonlijk.

Ik zit nu aan Silver Springs :hearteyes:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Halewoe zei:
Ik ben The Dance van Fleetwood Mac aan het bekijken. Een van de beste concerten ooit, vind ik persoonlijk.

Yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! iemand met smaak :grin: inderdaad een geweldige dvd en heb hem gelukkig thuis liggen :sunglasses: Al heel vaak geluisterd en Fleetwood Mac en Stevie Nicks solo blijven geweldig.

Mijn persoonlijke favo blijft toch echt Landslide :hearteyes:

OT: Fleetwood Mac - Tell Me lies

L

Lid 3601

Gast
Fishhead07 zei:
Halewoe zei:

Yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! iemand met smaak :grin: inderdaad een geweldige dvd en heb hem gelukkig thuis liggen :sunglasses: Al heel vaak geluisterd en Fleetwood Mac en Stevie Nicks solo blijven geweldig.

Landslide is geweldig! Mijn favoriet is Silver Springs omwille van de chemie tussen Stevie en Lindsay, niet te beschrijven gewoon!

OT: Go your own way

Fishhead07

Wijs gebruiker
Halewoe zei:
Fishhead07 zei:
Halewoe zei:

Landslide is geweldig! Mijn favoriet is Silver Springs omwille van de chemie tussen Stevie en Lindsay, niet te beschrijven gewoon!

Oke dan :grin: toppie dat er gelukkig mensen zijn die wel mijn muzieksmaak wel goed vinden :mrgreen: meeste vrienden enzo luisteren dat niet, alleen maar HC enzo :rolleyes: niets mis mee opzich maarja niet de hele dag, maar soms :P

OT: Big love :sunglasses: ohnee nu begint landslide yes!!!!! :hearteyes: :hearteyes:

L

Lid 3601

Gast
Fishhead07 zei:
Halewoe zei:
Fishhead07 zei:
Halewoe zei:

Oke dan :grin: toppie dat er gelukkig mensen zijn die wel mijn muzieksmaak wel goed vinden :mrgreen: meeste vrienden enzo luisteren dat niet, alleen maar HC enzo :rolleyes: niets mis mee opzich maarja niet de hele dag, maar soms :P

OT: Big love :sunglasses: ohnee nu begint landslide yes!!!!! :hearteyes: :hearteyes:

Ik luister heel veel naar muziek van de jaren 60, 70 en ook wel 80. Bands van de 21e eeuw die ik goed vind, zijn zeldzaam.

OT: Ik heb even teruggespoeld, ik zit nu terug aand Landslide :grin:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Halewoe zei:
Ik luister heel veel naar muziek van de jaren 60, 70 en ook wel 80. Bands van de 21e eeuw die ik goed vind, zijn zeldzaam.

OT: Ik heb even teruggespoeld, ik zit nu terug aand Landslide :grin:

Kijk dat hoor ik graag :grin: ik zelf kan uren lang naar jaren 60 muziek en jaren 80 muziek luisteren :sunglasses: geweldig. Klopt precies wat je zegt muziek vanaf 2000 zit weinigs goeds bij. Maar gelukkig nog wel aantal goede bands :) Maar de echte goede muziek is al gemaakt ver voor die tijd :hearteyes: Jaren 70 vind ik persoonlijk het minste jaartal. Jaren 60 geweldig :grin: jaren 80 prachtig :) jaren 90 zijn wel goede bands maar weinig :cry: en vanaf 2000 heel weinig echt goede muziek. Wel een hoop aardige nummers en bands maar geen geniale bands zoals Fleetwood Mac en The King en al die andere helden :wink:

Muziek is mijn lust en mijn leven :grin:

Liefde, Drugs & Muziek. Dat omschrijft mijn leven in 3 woorden momenteel :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

OT: even vooruitgespoeld naar landslide :sunglasses:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Nickelback - Hero

Één van de weinige goede bands van de afgelopen jaren Nickelback :grin: en natuurlijk de helden van 20066666666666666 :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: Arctic Monkeys momenteel aan het luisteren mardy bum :sunglasses:

:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

acidboy

Badass junkie
Fishhead07 zei:
Nickelback - Hero

Één van de weinige goede bands van de afgelopen jaren Nickelback :grin: en natuurlijk de helden van 20066666666666666 :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: Arctic Monkeys momenteel aan het luisteren mardy bum :sunglasses:

:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

Euhm je vergeet sowieso the killers van dit jaar...
Nickelback is wel lachen, maar als je die cd van ze.. silver side up geloof ik, beluistert, zal je zien dat alles feitelijk hetzelfde is.

Ze hebben leuke nummers, dat is waar. maar 'een van de weinige goede bands van de afgelopen jaren' .. nee, daar ben ik het niet mee eens.

OT: Iggy Pop - The passenger

Bovenaan