't onvermijdelijke
Belezen gebruiker
Interpol - The Heinrich Maneuver
hersenspinsel zei:Pete Philly & Perquisite - mystery repeats
@ midway > motivated is inderdaad een zeer relaxt nummer![]()
Ik luister het nu weer en vind het echt goeie shit. Aparte mooie stem ook, en goede teksten.Midway zei:Deranged zei:Klinkt goed. :9
Ze komen uit Upstate New York en ze hebben een van de meest ontroerende, hartverwarmende en fuckin' fantastische debuutplaten gemaakt die wij de laatste jaren te horen kregen.
dit komende van Knack, het meest kritische Belgische blad ooit, zeker op gebied van muziek![]()
Dumpy zei:'I'm a spy in the house of love.
I know the dream that you're dreaming of.
I know the word that you long to hear.
I know your deepest secret fear.
I'm a spy in the house of love.
I know everything.
Everything you do, everywhere you go, everyone you know.
I'm a spy, in the house of love.
I'm a spy, I can see, what you do, and I know.'
The Doors - The spy.
Dat kan je wel als muziek ervaren ja.buzzy zei:Het in en uitademen van een vrouwelijk persoon
zufallig begin twintig?Lake zei:album van the opposites op repeat
zeker, hoewel ik een aantal nummers niet zo chill vind zitten er ook echt Zeerrr goede bijLake zei:yup.
heel tof album
Deranged zei:John Cale
![]()
Deranged zei:Ik luister het nu weer en vind het echt goeie shit. Aparte mooie stem ook, en goede teksten.Midway zei:Deranged zei:Klinkt goed. :9
Ze komen uit Upstate New York en ze hebben een van de meest ontroerende, hartverwarmende en fuckin' fantastische debuutplaten gemaakt die wij de laatste jaren te horen kregen.
dit komende van Knack, het meest kritische Belgische blad ooit, zeker op gebied van muziek![]()