Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Solidius zei:(Wat een commerciële baggerplaat t.o.v. z'n vorige kunstwerkjes...)
Momenteel niet -spaceman-, kheb het wel een jaar geleden gebruikt om eens te kijken wat er zoal werdt aangeraden na het afspelen van een paar electro platen maar dat was nou niet bepaald veel soeps / relevant. Wat heeft Alter Ego (Electro) bijvoorbeeld met Pet Shop Boys (New-Wave) gemeen!? :P-spaceman- zei:Solidius zei:(Wat een commerciële baggerplaat t.o.v. z'n vorige kunstwerkjes...)
heb jij geen last.fm Solidius?
Solidius zei:Momenteel niet -spaceman-, kheb het wel een jaar geleden gebruikt om eens te kijken wat er zoal werdt aangeraden na het afspelen van een paar electro platen maar dat was nou niet bepaald veel soeps / relevant. Wat heeft Alter Ego (Electro) bijvoorbeeld met Pet Shop Boys (New-Wave) gemeen!? :P
Midway zei:Opgezwolle - Gekkenhuis
geweldig, die Hollandse hip-hop

-spaceman- zei:Solidius zei:Momenteel niet -spaceman-, kheb het wel een jaar geleden gebruikt om eens te kijken wat er zoal werdt aangeraden na het afspelen van een paar electro platen maar dat was nou niet bepaald veel soeps / relevant. Wat heeft Alter Ego (Electro) bijvoorbeeld met Pet Shop Boys (New-Wave) gemeen!? :P
Tja daar heb je een punt, maar ik moet zeggen dat ik door het programma toch heel veel nieuwe (de moeite waard) artiesten heb gevonden. En is het natuurlijk bijzonder interessant om te zien wat je vrienden zoal luisteren als ze achter de computer zitten! (vind ik dan :P )
Shiva1982 zei:The Source ft Candi Staton - You got the love
Shiva1982 zei:The Source ft Candi Staton - You got the love