Petrovic zei:Gui Boratto - Beautiful life
http://nl.youtube.com/watch?v=SuoxwpKnHQk
Zo'n waus nummer als je MDMA op hebt...![]()
meisje20 zei:Stone Sour - Through glass
Man_in_the_Box zei:meisje20 zei:Stone Sour - Through glass
Zeer mooi nummer. Best gevoelig ook, en dat voor de zanger van Slipknot![]()
meisje20 zei:Man_in_the_Box zei:meisje20 zei:Stone Sour - Through glass
Zeer mooi nummer. Best gevoelig ook, en dat voor de zanger van Slipknot![]()
Klopt, als je bijv. People = Shit van Slipknot vergelijkt met dit nummer, is het eigenlijk onvoorstelbaar dat het dezelfde zanger is. Corey Taylor heeft eigenlijk zo'n goede stem, maar op de eerste 3 cd's van Slipknot heeft hij dat amper laten horen. Pas bij de cd waar Duality op staat, ben even de naam kwijt van die cd, laat hij echt horen dat hij kan zingen.
Inderdaad. Ook als je naar Bother luistert van het 1e Stone Sour album is het een wereld van verschil met Slipknot. In Bother legt hij zoveel gevoel in zijn stem waardoor het bijna op een compensatie lijkt van het vaak door woede gevoede geschreeuw in Slipknot.
Die 4e cd heet geloof ik The Subliminal Verses, is inderdaad een voor Slipknot begrippen melodieuze plaat mede door zijn zang.
Nog zo'n nummer waarin Corey Taylor laat horen echt te kunnen zingen die ik nu meteen even ga luisteren: Wild Horses (Rolling Stones cover).
meisje20 zei:Vol 3: The Subliminal Verses, dat was het ja. Wel een goede plaat though, staan een paar geweldige nummers op. En Corey Taylor kan idd zo gevoelig zingen. Ik heb Stone Sour 3 keer live gezien en die gast kan me echt zo'n kippenvel bezorgen. Vooral Bother deed hij 1 keer zo geniaal live, in de 013 was dat, het was helemaal donker en alleen een licht op hem. Op een gegeven moment deed hij een uithaal, er zat zoveel emotie in, ik kan me niet heugen dat ik ooit zo'n kippenvel heb gehad van een zanger..
Man_in_the_Box zei:meisje20 zei:Vol 3: The Subliminal Verses, dat was het ja. Wel een goede plaat though, staan een paar geweldige nummers op. En Corey Taylor kan idd zo gevoelig zingen. Ik heb Stone Sour 3 keer live gezien en die gast kan me echt zo'n kippenvel bezorgen. Vooral Bother deed hij 1 keer zo geniaal live, in de 013 was dat, het was helemaal donker en alleen een licht op hem. Op een gegeven moment deed hij een uithaal, er zat zoveel emotie in, ik kan me niet heugen dat ik ooit zo'n kippenvel heb gehad van een zanger..
Vind het altijd geweldig als een zanger zo zijn gevoel in zijn stem en een nummer kan leggen. Jeff Buckley en Layne Staley konden dat, allebei op hun eigen manier, ook als de besten.
Corey zou trouwens best een goede vervanger van Layne Staley zijn, in zoverre Layne te vervangen is natuurlijk want hij WAS gewoon Alice in Chains.
Luister maar eens hoe Corey hier zingt op Them Bones van Alice in Chains, bijna enge gelijkenis met de stem van Layne. Ben er nu ook naar aan het luisteren (om toch nog OT te blijven)
Layne is idd niet te vervangen, en die nieuwe zanger, William Duvall heet ie geloof ik, maakt dat helaas af en toe pijnlijk duidelijk.meisje20 zei:True, dat doet hij echt gevaarlijk goed. Maar zoals je al zei, Layne is onvervangbaar..
en ik zie Corey toch liever bij Stone Sour blijven en nog wat geweldige platen met hun afleveren.
Ik kan ook echt niet wachten op de opvolger van Come (What)Ever May, nieuw materiaal met de geweldige stem van Corey.![]()
Geweldig nummer btw.meisje20 zei:OT: Apocalyptica ft. Corey Taylor - I'm Not Jesus