Wat luister je nu?

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Midway zei:
haha lol BlackRobBlunt, puur toevallig het zelfde liedje, had het filmpje nog eens niet gezien :grin:

Geniaal! :grin:

Ik moet toch eens een vet feestje met dat soort muziek op gaan zoeken hier in nl... lijkt me zwaar wazig :grin:

On topic:

Midway

Wijs gebruiker
BlackRobBlunt zei:
Midway zei:
haha lol BlackRobBlunt, puur toevallig het zelfde liedje, had het filmpje nog eens niet gezien :grin:

Geniaal! :grin:

Ik moet toch eens een vet feestje met dat soort muziek op gaan zoeken hier in nl... lijkt me zwaar wazig :grin:

On topic:
Kheb ze gezien op Dour, was gewoon geniaal :)

Ze stonden daar met 6 man te geven, nog nooit zo actief gedanst als toen :tongueout:

Slagsmålsklubben - Kinematografen

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Boris en Rune die een ingewikkeld gesprek voeren over mensenrechten, bureaucratie, politiek, fascisme, regelgeving, drugsgebruik en het rookverbod....

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
Oke, ik was dus aan het luisteren naar Nine Inch Nails - Wish toen ik de volgende video tegenkwam. Is een videoclip bij het nummer Pinion van Nine Inch Nails, wou hem jullie ff niet onthouden.

[youtube]AHyyhYdDf0s&feature=related[/youtube]

OT: Nine Inch Nails - Wish

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Midway zei:
Kheb ze gezien op Dour, was gewoon geniaal :)

Ze stonden daar met 6 man te geven, nog nooit zo actief gedanst als toen :tongueout:

Vet, ik was ook op dour :grin: helaas eigenlijk bijna elke dag te stoned geweest om artiesten op te zoeken, op wat musts na :P Had ik maar geweten dat ze zo vet waren, dan had ik me ingehouden :grin:

Ontopic: Devildriver - The Axe Shall Fall :rockband: :rock: :rock:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Avenue D - Do I look like Slut?

(niet echt mijn eigen keus, maar lastfm is gewoon lekker aan het draaien hier, zodat we niet per ongeluk vier uur achter elkaar naar hetzelfde album luisteren met onze vage bekken..)

Bovenaan