Wat luister je nu?

Pak Suiker

Wijs gebruiker
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/9hB3eCv_FOk&hl=nl&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/9hB3eCv_FOk&hl=nl&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
acidboy zei:
Andy Mckee - Africa

Kan die vent heerlijk geluid krijgen uit zo'n gitaartje he? Vind ook gaaf om te zien die aparte gitaren die hij heeft.

OT: Richard Harris - Mac Arthur park. Even lekker cliché. :P

Qocaïne

Badass junkie
Okay, ik zat ondertussen alweer op Keane met Hamburg song, maar doe voor het gemak maar met je mee :P

eeeeuhm... tja, toch maar Tonight van Headhunterz, Wildstylez en Noisecontrollers! :wink:

:rock:

Qocaïne

Badass junkie
Whooo! Die heb ik laatst nog ff geluisterd inderdaad!
Jammer dat ie niet zo vaak wordt gedraaid op feestjes...

Ik schaam me eigenlijk voor wat ik nu luister... maarja als je 'tonight' intoets in I-Tunes... kan je er vanuit gaan dat Jennifer Lopez met Waiting for Tonight ook langskomt :P

*zingt*

Waiting for toniiight! Woohooohoo! :P

Eigenlijk schaam ik me niet zo echt!
Jennifer Lopez heeft best leuke muziek :beer:

Elohtibbar

Badass junkie
Hahaha, ach, je muzieksmaak is gewoon èrg breed. :wink: Moet kunnen! En People won't like this is inderdaad geniaal, draaiden ze die maar wat vaker... Ik mis Technoboy trouwens op Decibel! :openmouth:

Voor het slapen ga ik maar over naar iets rustigers: CCR - Bad moon rising :)

Qocaïne

Badass junkie
Inderdaad... het lijkt alsof ik geen mening en/of smaak heb met zo'n brede keuze.
Maar ik hou gewoon van muziek :)

Mijn 'main'-style is toch wel Hardstyle. Daar 'dans' ik het liefst op.. beter gezegd; daar ga ik het meeste op los! En ik hou van losgaan op muziek! :grin:

Eeuhm, dan ik ook nog eentje...

Brian Wilson - Sunshine

(Op aanraden van Deranged :wink:)

Elohtibbar

Badass junkie
Oh daar heb ik ook last van hoor! Ga meestal naar 1 à 2 hardstylefeesten per maand en daar ga ik op het moment wel het meeste los op, maar ik ben vroeger ook naar blues- en metalconcerten geweest :grin: En luister ook heel erg veel naar classic rock.. Waarom niet toch, waarom zou je niet van meerdere muziekstijlen die weinig overeenkomsten hebben kunnen houden?

Met Led Zeppelin - Kashmir sluit ik af voor vanavond, slaap lekker! :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod

Bovenaan