Funky Monkey
Badass junkie
Jason Mraz
Mmmmmmkay
Mmmmmmkay
Haha, ga jij dan mee? Want ik moet de eerste persoon die mijn liefde daarvoor deelt nog ontmoeten (:Rabbithole zei:Dat groene heuvelachtige landschap klopt wel ja.Gewoon een keertje gaan, backpack mee en genieten van het heerlijke bier, de sprookjesachtige natuur en de vriendelijke mensen.
Het is ook echt een land waar je makkelijk in je eentje heen kunt gaan, je kunt er zelfs nog liften.
![]()
ExceptionalInsight zei:Haha, ga jij dan mee? Want ik moet de eerste persoon die mijn liefde daarvoor deelt nog ontmoeten (:Rabbithole zei:Dat groene heuvelachtige landschap klopt wel ja.Gewoon een keertje gaan, backpack mee en genieten van het heerlijke bier, de sprookjesachtige natuur en de vriendelijke mensen.
Het is ook echt een land waar je makkelijk in je eentje heen kunt gaan, je kunt er zelfs nog liften.
![]()
Rabbithole zei:ExceptionalInsight zei:Haha, ga jij dan mee? Want ik moet de eerste persoon die mijn liefde daarvoor deelt nog ontmoeten (:Rabbithole zei:Dat groene heuvelachtige landschap klopt wel ja.Gewoon een keertje gaan, backpack mee en genieten van het heerlijke bier, de sprookjesachtige natuur en de vriendelijke mensen.
![]()
Ik ga zeker mee, dat zou m'n 4e keer worden!Ierland is m'n absolute droomland, en denk ik het enige land waar ik (buiten Nederland) ècht heel graag zou willen wonen!
Zo zie je maar dat je gelijkgestemden vindt op het drugsforum.
Ohja, en DrippTone is ook Ierland-fan.
You're not alone...
Drientje zei:Rabbithole zei:Ik ga zeker mee, dat zou m'n 4e keer worden!Ierland is m'n absolute droomland, en denk ik het enige land waar ik (buiten Nederland) ècht heel graag zou willen wonen!
You're not alone...
Ierland. Ja graag, lekker aan de Kilkenny.![]()
Het ging mij vooral om het backpacken en of liften naar en door een mooi land. Elk mooi land will do (:Rabbithole zei:Ik ga zeker mee, dat zou m'n 4e keer worden!Ierland is m'n absolute droomland, en denk ik het enige land waar ik (buiten Nederland) ècht heel graag zou willen wonen!
You're not alone...
ExceptionalInsight zei:Het ging mij vooral om het backpacken en of liften naar en door een mooi land. Elk mooi land will do (:Rabbithole zei:Ik ga zeker mee, dat zou m'n 4e keer worden!Ierland is m'n absolute droomland, en denk ik het enige land waar ik (buiten Nederland) ècht heel graag zou willen wonen!
You're not alone...
Qocaïne zei:Nou, dan nog maar even aan de Hardstyle:
Wildstylez - Push That Feeling
bier zei:[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/cL9WwSz-_RU&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/cL9WwSz-_RU&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]