sjaak herremans zei:super nummertje, zet die maar op de loop als de truffels zijn gegeten :P
Rabbithole zei:YEAH, komt No limits van 2 Unlimited zomaar op de shuffle voorbij!![]()
Lauu zei:Rabbithole zei:YEAH, komt No limits van 2 Unlimited zomaar op de shuffle voorbij!![]()
Ze hebben een nieuw nummer he![]()
Rabbithole zei:OT: Duro live @ InQontrol 2006
ragnarok zei:Rabbithole zei:OT: Duro live @ InQontrol 2006
Vroeger 1 van mijn favoriete sets, maar mede door het mixwerk sterk gedaald :P
OT: Into the wild soundtrack
Rabbithole zei:Ja het mixwerk is echt om te huilen, ik zit af en toe echt met plaatsvervangend schaamtegevoel te luisteren.
ragnarok zei:Rabbithole zei:Ja het mixwerk is echt om te huilen, ik zit af en toe echt met plaatsvervangend schaamtegevoel te luisteren.
Het is een soort Gostosa maar dan dik en kaal![]()
Rabbithole zei:ragnarok zei:Rabbithole zei:Ja het mixwerk is echt om te huilen, ik zit af en toe echt met plaatsvervangend schaamtegevoel te luisteren.
Het is een soort Gostosa maar dan dik en kaal![]()
En hij neukt niet met Headhunterz...
...dat hoop ik, althans. :P
Rabbithole zei:Die heb ik zelf ook dus van mij mag je. Ik heb 'm zelf uitgeprint en aan de muur gehangen, en dan speel ik ezeltje prik met een mes en zijn hoofd.![]()
Dit is wel de ultieme combinatie van faal.sjaak herremans zei:
Geniaal.Ollemann zei:[youtube]q--Whd5Rp0s[/youtube]

Ja hè! Geweldige mix van stijlen. Ik kan mezelf nog steeds voor m'n hoofd slaan omdat ik ze gemist heb toen ze in de Baroeg stonden. Ik zal nog wel een tweede kans krijgen, hoop ik.Drientje zei:Geniaal.
Oom Klaas zei: